Ik probeer een nieuwe mailbox aan te maken. Alles verloopt vlot tot ik op creëren druk; ik krijg dan de foutmelding: "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen
Sms activering mislukt"
Bladzijde 1 / 1
Dag Stany,
Gisteren was er inderdaad een panne en dit kan hier een invloed op hebben gehad.
Kan je dit nu nog even proberen?
Je geeft me maar een seintje.
Grtjs
Gisteren was er inderdaad een panne en dit kan hier een invloed op hebben gehad.
Kan je dit nu nog even proberen?
Je geeft me maar een seintje.
Grtjs
Mailbox aanmaken lukt nog steeds niet
Beste Charlotte,
Heb ik zo gedaan
Heb ik zo gedaan
Stany,
Ik heb er louter als test 2 opgeplaatst. Kan je even uitloggen (uit je MyProximus) en even kijken of je deze ziet staan als je nadien terug bent ingelogd?
Ik heb er louter als test 2 opgeplaatst. Kan je even uitloggen (uit je MyProximus) en even kijken of je deze ziet staan als je nadien terug bent ingelogd?
Charlotte,
Ik zie beide mailboxen staan
Ik zie beide mailboxen staan
Kan je hier een alias aan toevoegen (een eigen naam)? bvb: alias@proximus.be
Van hieruit zou je verder moeten kunnen.
Van hieruit zou je verder moeten kunnen.
Lukt niet, ‘technisch probleem....’
Stany, kan je eens via een andere webbrowser proberen?
Is gelukt via bing
Blij dit te horen Stany
Bedankt, wel jammer dat @skynet niet meer kan gebruikt worden.
Ter info: Skynet verdwijnt van het toneel alleen nog niet voor de oude skynet mailboxen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.