Ik ben een beetje hopeloos aan het worden. Ik probeer al een maand om een nieuwe afstandsbediening te krijgen. De vorige is stuk en met het huisvuil verdwenen. Het voorstel om een nieuwe te halen voor 17 euro bij de shop is onaanvaardbaar, ik zeg nog liever mijn abonnement op.
1. ik bel de klantendienst, die laten me niet uitspreken en verbinden me door met de technische dienst. Die wil ik niet spreken want die hebben geen knop om een nieuwe te geven zonder er 1 in te leveren, ik zou een klacht indienen
2.ik probeer het via de chat, komt in een wachtrij van een uur, krijg dan te zien dat ik doorverbonden wordt, maar daarna een half uur niks.
3.ik probeer het nog eens via de chat. zelfde technische dienst verhaal, zeg dat ik iemand wil die mijn klacht kan behandelen , wordt doorverbonden, uur later, nog geen reactie.
De vraag is dus
Krijg ik na ettelijke jaren netjes facturen betalen een nieuwe afstandsbediening of is het moment gekomen om over te stappen naar een andere provider ?
Beantwoord
Nieuwe afstandsbediening
Beste antwoord door LinosD
Dag Saskia, de correcte procedure vind je hier terug. Als je wil kan je ons via privébericht even je UPS-punt naar keuze bezorgen, samen met je GSM-nummer, en dan sturen we je een nieuwe afstandsbediening op.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.