Skip to main content
Net nieuwe BBox geïnstalleerd. Installatie verliep vlot. maak verbinding via WIFI met mijn smartphone. Bij internet verbinding of ook e-mail verschijnt om de haverklap in een grijze balk de melding "EEN NETWERKFOUT IS OPGETREDEN" Proximus support heeft de lijn gecontroleerd en kon geen probleem vaststellen; Kunnen ook geen oplossing aanbrengen. Ben benieuwd of iemand hiermee al ervaring heeft en hoe kan worden opgelost.
Aangezien de Proximus helpdesk 080022800 je blijkbaar geen oplossing heeft kunnen bieden dan zou ik een gratis happyhouse technieker aanvragen om de zaak bij u te laten controleren en die technieker kun je aanvragen hier

>

http://proximus.be/happyhouse



NB: Indien het nog niet gebeurd is of voorgesteld geweest is door de helpdesk dan zou je dit hier nog kunnen eerst proberen

- Heropstarten bbox door netstroom 10 sec te onderbreken

- reset van de bbox

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

Als je het probleem alleen voor hebt bij wifi en niet als je verbonden bent met een netwerkkabel aan de bbox, dan...

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
Manu, ik heb je lijn nagekeken en zie in elk geval geen storing, dit wil zeggen dat het signaal goed toekomt tot op je modem , ik vermoed dat het probleem dus eerder met je wifi connectie te maken zal hebben en dan kan je best zoals martin aangeeft even kijken hoe je de wifi kwaliteit kan verbeteren.
Bedankt voor jullie reactie. Voor happy house opteer ik niet. Hiervoor is het euvel te klein. Alles functioneert prima behalve telkens een tekst balk bij wifi op smartphone. Ik heb de voorgestelde oplossingen uitgeprobeerd. Het euvel blijft wel bestaan. Wat desktop pc betreft werkt alles wel prima. Toch bedankt om ook de lijn na te kijken.

Reageer