Skip to main content
We hebben alles al geprobeerd. Bbox, kabels alles gereset. V5 mini al terug naar factory instellingen en alles in de juiste volgorde. Ook account voor 4 toestallen op de 2 andere lukt het prima juist op de V5 mini niet.

Wat kunnen we hier aan doen? Ik weet het niet meer, nog iemand voorgehad.
Ter info: proximus medewerkers komen pas maandag terug langs hier maar als je het wenst kun je nu wel bellen naar de helpdesk tot 24u op gratis nummer 080022800Ik weet niet of je er verder iets aan hebt maar ik geef deze links ondertussen maar mee:

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html

Daar kun je ook met een proximus medewerker chatten als je dit wenst (na een tijd op het chatvenster)

>

https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Hey Rik!



Heb je dit probleem nog steeds? Ik zie geen probleem met de configuratie hier.

Welke storing zie je verschijnen op het scherm?



Groetjes,

Wenzel
Er komt op het scherm Kan geen verbinding maken met Netflix. Op de andere tv waar we een andere decoder hebben lukt alles wel. Enkel het probleem bij de V5 mini
Dan zal deze inderdaad best eens vervangen worden. Dit zal gebeuren via UPS Access, het vroegere Kiala. Kan je me even via privébericht het afhaalpunt dat je voorkeur geniet meedelen?



Doorzoekbare lijst met afhaalpunten: https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL

Privébericht: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb het kunnen oplossen. Ik moest op de tv de cookies bij instellingen uitschakelen. Gevonden op de site. Dus alles in orde nu

Reageer