Beantwoord
Netflix activatie
Hoi
Ik ben net overgestapt naar Tuttimus met Netflix. Ik wou deze gisterenmiddag activeren maar heb blijkbaar bij de 2de stap te vaak de foutieve pincode ingegeven. Nu heb ik deze gewijzigd en weet ik dus de juiste. Ik wou het vandaag opnieuw proberen maar er blijft opkomen: je hebt het maximaal aantal pogingen om je pincode in te voeren bereikt. Probeer het later opnieuw.
Hoe lang zou ik zo moeten wachten?
Ik ben net overgestapt naar Tuttimus met Netflix. Ik wou deze gisterenmiddag activeren maar heb blijkbaar bij de 2de stap te vaak de foutieve pincode ingegeven. Nu heb ik deze gewijzigd en weet ik dus de juiste. Ik wou het vandaag opnieuw proberen maar er blijft opkomen: je hebt het maximaal aantal pogingen om je pincode in te voeren bereikt. Probeer het later opnieuw.
Hoe lang zou ik zo moeten wachten?
Beste antwoord door RobrechtB
Hier staat alles nu open hoor. kan je ons anders via privé bericht je klantnummer of vaste lijn nummer doorsturen om te kijken of we juiste hebben. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.