Hallo,
mijn zoon heeft ooit zijn netflix account via mijn Proximus account geactiveerd en een tijdje lang gebruikt middels prepay kaartjes.
Maar nu kan hij gewoon via zijn netflix account de " lidmaatschap" gewoon terug opzetten en komt de facturatie via mijn Proximus abbo...
Ik zou de koppeling tussen zijn Netflixaccount en mijn abbonement willen ontkoppelen.
Hoe of waar kan ik dit beheren?
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
In dat geval dient de optie om dit via proximus te laten verlopen stopgezet te worden. Kan je het betrokken klantennummer via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.. Sinds 1 juli 2019 mij tv en internet bij jullie stopgezet maar Netflix word nog steeds door jullie gefactureerd.. Hoe kan ik dit stopzetten?
Mvg
Mvg
je zou het natuurlijk ook via opzegformulier kunnen doen die vindt hier >
https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html
https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html
Martin,
Dankje voor de info..
Heb mijn Netflix abonnement opgezegd dus in principe stopt de facturering via proximus dan ook.. Kan ik nadien nog nieuw Netflix account open doen en via de waardebon kaartjes van Netflix betalen
Mvg
Dankje voor de info..
Heb mijn Netflix abonnement opgezegd dus in principe stopt de facturering via proximus dan ook.. Kan ik nadien nog nieuw Netflix account open doen en via de waardebon kaartjes van Netflix betalen
Mvg
Dit antwoord moet ik je schuldig blijven, heb met abonnementen of betalingsmethoden voor Netflix geen ervaring aangezien ik nog nooit Netflix genomen heb.
Maar de vraag kan eventueel morgen door iemand van Proximus beantwoord worden of nog iemand anders hier die er al ervaring mee heeft of nog eens de vraag proberen te stellen via Chat sessie die ik opgenoemd heb in je andere bericht in een ander forum Topic.
Maar de vraag kan eventueel morgen door iemand van Proximus beantwoord worden of nog iemand anders hier die er al ervaring mee heeft of nog eens de vraag proberen te stellen via Chat sessie die ik opgenoemd heb in je andere bericht in een ander forum Topic.
zou het er niet op neer komen zoals hier beschreven wordt
>
https://help.netflix.com/nl/node/2073
https://help.netflix.com/nl/node/32950
https://startselect.com/be-nl/netflix
https://netflixinbelgie.be/netflix-card-nieuwe-betaaloptie-voor-netflix/
>
https://help.netflix.com/nl/node/2073
https://help.netflix.com/nl/node/32950
https://startselect.com/be-nl/netflix
https://netflixinbelgie.be/netflix-card-nieuwe-betaaloptie-voor-netflix/
Indien je uw Netflix-account wenst op te zeggen ga je hiervoor naar www.netflix.com/youraccount.
Daar kan je de uitschrijving meteen doen.
U moet uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen. Daarna kunt u uw optie of uw favoriete tv-bundel wijzigen of deactiveren.
Via de onderstaande link kan je meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html#/section2
Mvg, Koen
Daar kan je de uitschrijving meteen doen.
U moet uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen. Daarna kunt u uw optie of uw favoriete tv-bundel wijzigen of deactiveren.
Via de onderstaande link kan je meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html#/section2
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.