Begin juli (3 of 4 juli) zijn we overgestapt naar Telenet.
Door problemen binnen Proximus is deze opzeg nog altijd niet rond en blijven we elke maand opnieuw facturen krijgen.
We hebben ook pas deze maand (dus na bijna 4 maand) ons geld terug gekregen dat we te veel betaald hadden.
Ik heb net gebeld met de klantendienst en het is niet zeker wanneer dit opgelost wordt, het kan zijn dat we volgende maand nog een rekening krijgen en dan maar even opnieuw moeten bellen naar Proximus. En na die maand nog een rekening en de maand erna, en …….
Reden, er worden ticketjes aangemaakt maar blijkbaar na een bepaalde tijd worden deze automatisch op afgerond gezet. Conclusie nog altijd niet opgelost.
Hoe lang gaat dit nog duren? Hoe moeilijk is het om een opzeg rond te krijgen?
Ik ben dit niet meer gewoon beu, ik ben dit kotsbeu. En ik ben normaal iemand die heel kalm blijft 🙂
Dit is niet het enige probleem dat we ooit bij Proximus hebben gehad.....
Als ik vraag welke stappen ik kan ondernemen om dit proces te versnellen is het antwoord 'niets'. Het probleem ligt intern bij Proximus en hier kan ik niets aan doen.
Iemand hier een idee wat ik nog zou kunnen doen ? Anders vertrekt er deze week nog een aangetekende brief met verdere stappen die ik ga ondernemen.
Beantwoord
Na 4 maand is opzeg nog niet rond bij Proximus
Beste antwoord door Joel M
Hallo Mike,
Ik heb uw volledig pack opgezegd.Daar gaat u nog een bevestiging van ontvangen.
Ik heb u ook een tegoednota opgemaakt van 144,01EUR voor de periode januari + februari 2019.
U moet dus de factuur van februari niet betalen.U gaat dan nog 72EUR teruggestort krijgen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,Joël
Bekijk origineelIk heb uw volledig pack opgezegd.Daar gaat u nog een bevestiging van ontvangen.
Ik heb u ook een tegoednota opgemaakt van 144,01EUR voor de periode januari + februari 2019.
U moet dus de factuur van februari niet betalen.U gaat dan nog 72EUR teruggestort krijgen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,Joël
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.