Skip to main content

Hallo, Het probleem stelt zich op mijn tablet Asus met Android 4.4.2, ik kan Myproximus niet meer openen, er komt steeds de melding ‘Myproximus is gestopt’, al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat, ook Proximus Pickx werkt niet meer, daar kreeg ik de melding dat er geen internet verbinding is wat helemaal niet het geval is, ik heb dit ook verwijdert om opnieuw te installeren maar het wordt zelfs niet meer aangeboden in Google Play om dit te doen, m.v.g. Erik

Picks app geeft op android 5.0 of hoger.

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.belgacom.mobile.adeleeverywhere&hl=en

zie bv ook > 

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-op-android-tablet-49010#post638618


Hallo Martin, bedoel je hiermee dat de Picks app minstens Android 5.0 nodig heeft? Hij werkte nochtans enkele weken geleden nog prima hoor, ik denk dat Proximus vele mensen in de kou zet als ze de 4.4.2 versie overboord gooien……..


inderdaad zie wat proximus medewerker geantwoord heeft 

>

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-op-android-tablet-49010#post638645

In het topic >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-op-android-tablet-49010


Bedankt voor de moeite en het snelle antwoord Martin, Pickx is dus voorlopig voor mij over en uit maar wat met Myproximus want die doet het ook niet meer? m.v.g. Erik


myproximus app zou nog moeten werken  > Requires Android 4.4 and up

Maar dat is iets dat hier regelmatig gemeld wordt dat er problemen mee zijn en in vele gevallen kan dat opgelost worden dor iemand van proximus, dus gewoon afwachten tot maandag als ze hier terug langskomen om je verder te helpen.

Ik weet niet indien je de app opnieuw moest installeren of dit het probleem zou oplossen

mss ook een proberen met de webversie > http://myproximus.be 

ook kun je eventueel voor Proximus pickx met de webversie verder 

> http://proximuspickx.be 


Nogmaals dank Martin en een prettig weekend gewenst! 👍👍👍


Voor myproximus op mijn android 7 tablet kwam er gisteren plots een nieuwe versie, misschien moet je die toepassing eens updaten. Er zat daarbij zelfs een voorstel voor smart wifi te installeren.

De webversie van pickx werkt prima, opgenomen programma's ben je wel kwijt. 


Daarom dat ik eigenlijk voorstelde om eventueel de app opnieuw te installeren want dan heb je ook automatisch de laatste versie, maar zoals je weet moet ook Proximus af en toe eens ingrijpen als je problemen hebt met MyProximus.

updaten wil ook zeggen dat je de kans loopt dat het niet meer werkt omdat nieuwe versies soms een hoger OS versie vereisen van je toestel en als het tegenslaat mss nog een ingeslopen bugje :slight_smile:

maar in dit geval is het nog ok aangezien myprox app opgeeft > Requires Android 4.4 and up


Nogmaals dank Martin en een prettig weekend gewenst! 👍👍👍


Heel graag gedaan en ook een prettig weekend verder...


Beste Cvanloon & Martin,

Ik heb zeker de nieuwste versie van Myproximus (vandaag nog gedownload) maar ik probeer alles volgende week nog wel even uit misschien dat Proximus nog wel een efforke doet…., merciekes voor de hulp en tips! Prettig weekend! Erik


Graag gedaan en voor u ook een prettig weekend verder,
Martin.


Reageer