Bij het aanmelden in de MyProximus app merk ik echter dat mijn oud klantennummer nog gekoppeld staat aan mijn e-mail adres. Met als gevolg dat ik volgens de app geen producten heb...
Een nieuw account aanmaken lukt niet want dan krijg ik de melding dat het e-mail adres reeds in gebruik is.
Anders afwachten tot de proximus medewerkers je hierbij verder helpen om je e-mail te ontkoppelen van je oud account.
Anders afwachten tot de proximus medewerkers je hierbij verder helpen om je e-mail te ontkoppelen van je oud account.
Bedankt Martin voor het antwoord.
Een ander e-mail adres is echter geen optie...
Ik zie dat jouw e-mailadres van gmail en het hierbij horende MyProximus account gekoppeld zijn aan het klantennummer waarop je nieuwe pack actief staat. Het lijkt me in orde zo. Mocht je nog problemen ondervinden, laat je dit maar gerust weten.
Groetjes,
Antonella
Ik heb exact hetzelfde probleem: bij het aanmelden in de MyProximus app merk ik dat mijn oud klantennummer nog gekoppeld staat aan mijn e-mailadres.
Historiek is anders: ik heb mijn telecomcontract dat ik in persoonlijke naam bij Proximus had (oud klantennummer) enkele maanden geleden overgedragen aan mijn eigen vennootschap (nieuw klantennummer).
Kan een moderator dit zo snel mogelijk (laten) oplossen aub? Veel dank.
Hey Jan,
Kan je ons in je profiel de betrokken klantgegevens bezorgen?Dan kunnen we dit even verder voor je nakijken.
Groetjes IngeDc
Dank je, IngeDc. Zonet profiel ingevuld met nieuwe klantennummer. Oud klantennummer is dus gelinkt aan mijn e-mailadres, kan je dit zo achterhalen of stuur ik je best een privé bericht?
Hey Jan,
Je zou de mogelijkheid moeten hebben op MyProximus (de webversie) om de onderstaande stappen uit te voeren :
Inloggen met je huidige emailadres-Mijn account- Mijn klantenprofiel Beheersrechten opzeggen → deze stap zal het oude klantnummer doen verwijderen
Inloggen met je huidige emailadres - Mijn account - Mijn klantenprofiel - Beheerder worden → Aan de hand van je huidige klantnummer en activatiecode.
Kan je dit eens proberen?
Groetjes IngeDc
Eerste stap lijkt gelukt te zijn.
Tweede stap: ik geraak ingelogd, maar wanneer ik klik op “Mijn klantenprofiel” of “Mijn meldingen” gebeurt er niets…Hierdoor kan ik dus niet huidig klantennummer en activatiecode invoeren.
Enig idee hoe we dit kunnen oplossen?
Hey Jan, kan je eens proberen via andere browser en/of de huidige cookies te deleten? Nadien eens opnieuw proberen? Als je op Mijn klantenprofiel klikt, krijg je dan een foutmelding of wat zie je precies? Groetjes IngeDc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.