Het is weer zo kan niet inloggen voor my Proximus en krijg geen antwoord bi de klantendienst wie helpt mij nogmaals
Bladzijde 1 / 1
Hey Jan, krijg je een foutmelding wanneer je probeert in te loggen op MyProximus? Groetjes Thierry
De ene keer krijg il melding we unnen u niet inloggen probeer het jater nog eens
de andere keer krijg ik wachtwoord en- of inlogadres klppen niet
mvg
Jan
de andere keer krijg ik wachtwoord en- of inlogadres klppen niet
mvg
Jan
Kan je de cookies van je browser eens verwijderen of testen via een andere browser.
ik heg Chrome enfirefox geprobeerd en beiden geven een identiek hetzelfde
er is een probleem bij proximus en krijg vergens een goed antwoord
heb al 20x gebeld Niets Helpt
er is een probleem bij proximus en krijg vergens een goed antwoord
heb al 20x gebeld Niets Helpt
Jan, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Beste Thierry
bedankt; ik was ingelogd op my proximus àm 14 u maar nu gaat het wederom niet meer
had alles gedaan zoals u mij gevraagd hebt en dat ging ok: maar nu wil ik inloggen en er verschijnt weer
dat Account van Gmail
mvg
Jan
bedankt; ik was ingelogd op my proximus àm 14 u maar nu gaat het wederom niet meer
had alles gedaan zoals u mij gevraagd hebt en dat ging ok: maar nu wil ik inloggen en er verschijnt weer
dat Account van Gmail
mvg
Jan
Het is nu opgelost door mijn wachtwoorden te wijzigen
beste oplossing voor thierry
Dit is heel goed nieuws. Bedankt om het ons te laten weten.
. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
We zijn ondertussen al 2 augustus.Nog steeds geen verandering. Al een nieuwe datum in het vooruitzicht.??????????????????
Groetjes,
We zijn ondertussen al 2 augustus.Nog steeds geen verandering. Al een nieuwe datum in het vooruitzicht.??????????????????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.