Sinds proximus maar 1 abbonemsnt aanbied van datasnelheid buiten fiber.
En fiber maar geplant zou staan voor in 2020 waar ik woon. Alle hoewel er al enkele meters verderop in een star grensend aan de onze all fiber aangelegd is.
Is er een mogelijkheid om een tweede VDSL lijn te laten aanleggen? Wat zou de installatie prijs hier van zijn? En zou er een extra internetabbonement aan te pas komen?
Beantwoord
Mogelijkheid tweede VDSL lijn
Beste antwoord door Martin
Koppelen van 2 VDSL2 lijnen kan (zoals bv EDPNet VDSL Expert Plus) met aparte modems met daarachter een multi-WAN router (Cisco) waar door middel van MLPPP (muti link PPP) de 2 lijnen gekoppeld worden en krijg je zo één PPPoE sessie , dus één IP adres.
Dan heb je ook pair bonding, waar de koppeling gebeurt in de ROP (de 2 koperparen vormen als het ware één pijp tussen de modem en de ROP, maar ik weet niet of proximus dit aanbiedt.
Bekijk origineelDan heb je ook pair bonding, waar de koppeling gebeurt in de ROP (de 2 koperparen vormen als het ware één pijp tussen de modem en de ROP, maar ik weet niet of proximus dit aanbiedt.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.