Skip to main content
Vraag

mobilus s promo voor trouwe klanten

  • 16 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 662 Bekeken

Forum|alt.badge.img
hallo, ik en mijn vrouw hebben elk een pakket met daarin onder andere een mobilus s abonnement voor elke gsm met daarin 1,5gb aan data, 120 min bellen en onbeperkt smsen. We zien daarnet een promo van Proximus op Facebook passeren waarin staat dat Proximus zijn trouwe klanten beloont met een mobilus s abonnement in een pack voor een half jaar aan 1€ en daarna 15,99 per maand met 3gb mobiele data, onbeperkt sms’en en 120 min bellen. Ik en mijn vrouw willen graag zo’n pack want we zijn al jaren trouwe klant en hebben nu slechts 1,5 gb voor 15,99€. Hoe kunnen wij dit verkrijgen? Zijn er addertjes onder het gras, bepaalde randvoorwaarden die ervoor zorgen dat de promo misschien niet voor elke trouwe klant is of het internet- of digitale tv-abonnement duurder maken? Graag meer info hierover...

9 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2516 reacties
  • 19 augustus 2019
Dag tommy77, als je een contactnummer invult op je profiel zal onze commerciële dienst je graag verder informeren. Grt, Heidi

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 17 reacties
  • 19 augustus 2019
Aangevuld. Maar zou het niet handig zijn als anderen deze info ook krijgen? Als antwoord op mijn vraag op dit forum?

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3221 reacties
  • 20 augustus 2019
Tommy77,
het is me niet duidelijk :
bedoel je dat je 2 klantennummers met pack hebt "elk een pakket met daarin onder andere een mobilus s" ? met elke een internet?
of zitten de 2 gsmnrs in 1 pack ?

met de juiste info kunnen we ons informeren en hier ook de nodige info plaatsen :-)

Groeten,
Tina

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 17 reacties
  • 21 augustus 2019
Beste Tina,

Wij hebben één factuur, dus ik vermoed één klantennr. Op de factuur worden de kosten voor internet, digitale tv en 2 gsm’s verrekend. We hebben (en willen) geen vaste telefonie...

mvg

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 184 reacties
  • 23 augustus 2019
Hey Tommy,

Betreffende de promotie van een Mobilus S aan €1 in je pack dien ik je helaas te melden dat deze promotie niet kan worden toegekend wanneer er reeds een bestaand Mobilus S tariefplan actief staat. De promotie is van toepassing wanneer je in een bestaand pack een volledig nieuw mobiel oproepnummer op Mobilus S laat activeren.
Tevens heb je op heden een Affinity korting van 10% actief, het is niet mogelijk om een ander vorm van discount promotie gelijktijdig actief te hebben.

Ik laat alvast het dossier dat aangemaakt werd door Heidi voor de commerciële dienst openstaan zodat ze alsnog kunnen bekijken welke andere mogelijkheden er zijn.

Groetjes IngeDC

  • Rising star
  • 16 reacties
  • 3 december 2019

Heb dit abo afgeloten voor mijn dochter, rekent men toch 12,99 aan ipv 1 euro. Dit zou een onbestaande actie geweest zijn, heb nochthans een bevestigingsmail met deze voorwaarden………..

 

Krijg van de klantendienst te horen dat dit toch wel een heeeel onrealistisch aanbod is en dus wel niet waar zal zijn. Zou dolgraag de nodige documenten opsturen, maar bijlages touvoegen in de online applicatie werkt niet, staakt deze ook?

 

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 4 december 2019

@ger555 Dossier 43878715 is hiervoor reeds in behandeling bij de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal je hierover snel contacteren. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 december 2019

Ik zou de gsm van mijn zoon willen toevoegen aan ons pack maar krijg enkel mij eigen gsm nr dan aangepast. Hoe voeg je een 2de gsm met deze promo van1 euro toe?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 17 december 2019

@an taets  normaalgezien kan je de bestelling gewoon online doen, maar mocht dit niet lukken mag je me steeds een privébericht sturen met jouw klantgegevens en de gegevens van het gsm-nummer dat moet worden toegevoegd. Dan doe ik voor jou het nodige. Groetjes, Antonella