Skip to main content
Vraag

Mobiel internet werkt niet (Pay & Go; iPhone SE)

  • 21 december 2019
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Beste,

 

Mijn mobiel internet werkt nog steeds niet, desondanks alle settings juist zijn ingesteld (zoals aangegeven op de “toestelhulp” pagina)

Ik heb een iPhone SE en werk met een Pay & Go herlaadkaart

 

Alvast bedankt!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4347 reacties
  • 21 december 2019

Misschien best dan eens bellen 080022800 (technische ondersteuning) vermits Px-medewerkers pas maandag terug op dit publieke forum aanwezig zijn 


Martin
  • 32818 reacties
  • 21 december 2019
NathalieC schreef:

Beste,

 

Mijn mobiel internet werkt nog steeds niet, desondanks alle settings juist zijn ingesteld (zoals aangegeven op de “toestelhulp” pagina)

Ik heb een iPhone SE en werk met een Pay & Go herlaadkaart

 

Alvast bedankt!


het toestel ook al eens volledig uitgezet


  • 0 reacties
  • 23 december 2019

Sinds wanneer heb je deze problemen precies?

De configuratie lijkt alleszins ook OK aan onze kant. Kan je inderdaad even jouw toestel heropstarten, desnoods de SIMkaart in een ander toestel even testen?