Skip to main content
Sinds zaterdag werkt niks meer van de mail op pc via een skynet adres, ook het herinstalleren lukt niet ? nu al 2 dagen aan het proberen opnieuw installeren maar raak niks voorruit. Nog mensen?
Kan je het skynetadres waarmee je dit voorhebt ingeven op je profile van het forum ? Welke foutmelding krijg je in welk mailprogramma ?
Xxxx.xxxxxx@skynet.be



moderator : geen privé-gegevens openbaar zetten
best geen privé gegevens op een openbaar forum posten om misbruik te vermijden!

Maar zoals gevraagd door dit in je forum profile aan te vullen.

Door rechtsboven hier op je forum naam "Trim" te klikken en dan op "instellingen" ...
Zoals Martin zegt (en ik ook gevraagd had) die gegevens best op je profile zetten ipv op een openbaar forum.

Kan je me aub ook wat meer uitleg geven over wat het probleem juist is ? Waarom probeer je opnieuw te installeren ? Krijg je een foutmelding,probleem met inkomende of uitgaande mail,...?
Gezien sinds zaterdag niks meer werkte, had ik mijn @skynet vandaag verwijderd van mijn outlook mail. Al de volledige dag probeer ik die opnieuw in te stellen zonder verder te raken. Niks wil en krijg telkens dat de verbinding met imap-server verbroken werd.
als je met de webbrowser probeert via http://webmail.proximus.be werkt het dan nog wel ?
Probeert u dit met volgende procedure : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html?v1=email&v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm ?
Idd, via webmail lukt het wel, maar via rooter niet
toch niet het zelfde probleem als hier ?

>

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/skynet-emailadres-in-outlook-365-2016-46567/index1.html#post620182
Bedoel je dan dat je de webmail gebruikt via 4G en outlook via onze B-Box ? Webmail kan je ook gebruiken op de PC.

Heb je de link bekeken die ik je doorstuurde, want daar kan je de instellingen die je nodig hebt in outlook nakijken.
Bedankt Martin, met jou forum antwoord is het gelukt. Dus ligt Proximus toch aan de basis van het probleem gezien ze dit 6 maand terug reeds zouden aanpakken

Reageer