TV kijken kan en werkt, maar om de paar minuten stopt de stream of wordt de kwaliteit erg slecht. Enkel na het refreshen van het kanaal kan er weer normaal verdergekeken worden. Het ligt absoluut niet aan de snelheid van het internet of de browser want het probleem doet zich zowel in Chrome als in Firefox voor. Met Netflix is er geen enkel probleem. De oude site werkte ook perfect en het probleem herbegon pas op het moment dat de nieuwe site online kwam.
Suggesties?
Zelfde probleem als Yves : correcte producten zijn gelinkt aan MyProximus doch op tv-website kan ik geen programma aanklikken, enkel 3 puntjes ... lichten op waar ik meer uitleg krijg over het programma maar verder niets aanklikbaar. Ik heb dit sinds een paar weken via dit forum gemeld , doch geen verdere reactie gehad; andere browsers helpen ook niet, kan ook geen cloud instellen (nochtans ook in mijn producten). Het probleem werd dan aangekaart door een Px-supportmedewerker. Deze vonden geen fout op mijn account/ producten en spijts vriendelijke herinnering van mijnentwege geen reactie meer gehad sinds weken.
Ik weet niet meer wat ik moet doen , het nieuws kijk ik nu op de vrtnu website...
@The German1 kan je dit nu even opnieuw proberen? Grtjs, Charlotte
Enkel de cloud blijft bij aanklikken als volgt reageren: "wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen" Van deze foutboodschap heb ik weken geleden aan het corporate.myproximus team schermafdrukken bezorgd zoals ze gevraagd hadden maar dus niets meer van gehoord. Misschien kan jij nog eens een duwtje geven? 🙂
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen"
Op verschillende browsers geprobeerd en cookies voorafgaandelijk gewist Raar hé.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.