Vraag

Levering smartphone


Ik heb een smartphone (samsung s10) besteld.
Nu kreeg ik een e-mail en bericht om de datum voor de levering te selecteren. Helaas is deze pagina niet beschikbaar, wanneer zal deze pagina opnieuw beschikbaar zijn of kan dit via een andere manier?

Dank bij voorbaat

11 reacties

Bij mij hetzelfde.
Ik vermoed dat dat vanaf morgen (08/03/2019) misschien verandert? Gezien de toestellen pas vanaf dan kunnen geleverd worden (actie loopt tot morgen)?
Heb net een bericht gehad van Proximus dat ze weten van het probleem en dat ze bezig zijn met het oplossen ervan.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb een smartphone (samsung s10) besteld.
Nu kreeg ik een e-mail en bericht om de datum voor de levering te selecteren. Helaas is deze pagina niet beschikbaar, wanneer zal deze pagina opnieuw beschikbaar zijn of kan dit via een andere manier?

Dank bij voorbaat


Ik heb als 1vd 1sten besteld de 20ste februari en nog geene mail gehad. Morgen moet ik de Phone ontvangen maarja, als ik geene mail krijg (kan nog komen maar ik begin wel stress te krijgen) dan kan ik ook niks doorgeven natuurlijk en wat dan? pf.
Ik moet die echt morgen hebben want nu zit ik in de miserie omdatk geene smarthpone meer heb, al zeker 2 weken zonder, ben al zot gekomen.
Reputatie 3
Badge +1
Bij mij hetzelfde.
Ik vermoed dat dat vanaf morgen (08/03/2019) misschien verandert? Gezien de toestellen pas vanaf dan kunnen geleverd worden (actie loopt tot morgen)?


De aktie voor de oorkes lopen tot vandaag, morgen moet men normaal onze toestellen leveren maar zoals ik hier net heb gepost heb ik nog niet eens een mail ontvangen terwijl ik wel als 1vd 1sten heb besteld den 20ste februari.
Ik heb net de mail binnen van bpost met daarin een verwijzing naar een keuzepagina om leveringsadres te wikzigen. De mail zat wel rechtstreeks in de prullenbak... dus daar best even checken.
Ivm de oortjes, idd de actie loopt tot vandaag. Maar dat geldt voor de aankoop van de s10. De s10 moet vóór morgen besteld zijn (datum staat op de bevestigingsmail van je bestelling!) ... en om de oortjes aan te vragen heb je nog tijd tot einde van de maand dacht ik.
Lees de voorwaarden op de proximus site maar eens goed door... 😉
*Actieperiode: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.
>
https://www.samsung.com/be/pre-order/

Algemene actie voorwaarden en bijzondere actievoorwaarden
>
https://www.samsung.com/be/pre-order/#voorwaarden
Op prox site:
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsungs10/particulieren/producten/toestellen/samsung-s10.html
Reputatie 3
Badge +1
Nog steeds niks hier, geen email te bespeuren, straks eens checken met mijn andere email adres, dat ze het niet per ongeluk naar mijn ander hebben gestuurd al betwijfel ik het.
Wat moet ik nu anders beginnen doen nog? Hoe moet ne mens dan aijn toestel krijgen als ge niks ontvangt?

Dat is zo ne prive link zeker voor iedereen apart door te geven?

Wat nog triestig is; je zit hier op een proximus forum en der is hier geen ene te bespeuren.
TUI: privélink die je hier verstuurt kan door de Proximus medewerkers gelezen worden
Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 3
Badge +1
TUI: privélink die je hier verstuurt kan door de Proximus medewerkers gelezen worden
Privébericht sturen (klik hier)


Schrijnend hoe ik hier op 4 verschillende manieren proximus zit te contacteren om dat toch maar geregeld te krijgen om uw toestel te ontvangen, onvoorstelbaar toch.
Ik was blijkbaar wel goed om te bestellen maar om te ontvangen zeggen ze foert, het geld is toch binnen denken die, echt triestig.
Reputatie 3
Badge +1
TUI: privélink die je hier verstuurt kan door de Proximus medewerkers gelezen worden
Privébericht sturen (klik hier)


Moet je nu wat weten; zegt ene van proximus nu tegen mij alles is uitverkocht lol, geene stock meer, dus ik krijg mijn toestel morgen niet lol. Der zijn er die na mij besteld hebben en die krijgen hun toestel lol, laatste keer dat ik nog iets bestel bij proximus. Vuile afzetters zijn datte.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb net de mail binnen van bpost met daarin een verwijzing naar een keuzepagina om leveringsadres te wikzigen. De mail zat wel rechtstreeks in de prullenbak... dus daar best even checken.
Ivm de oortjes, idd de actie loopt tot vandaag. Maar dat geldt voor de aankoop van de s10. De s10 moet vóór morgen besteld zijn (datum staat op de bevestigingsmail van je bestelling!) ... en om de oortjes aan te vragen heb je nog tijd tot einde van de maand dacht ik.
Lees de voorwaarden op de proximus site maar eens goed door... ;-)


Nog steeds noppes bij mij, niks mail gehad , mensen die 10 dagen na mij ge ordered hebben vele ervan hebben hun toestel al vandaag. Is de laatste keer dat ik nog iets van proximus koop/bestel. Gedaan ermee.

Reageer