Levering GSM met abonnement

  • 23 October 2018
  • 5 reacties
  • 1287 Bekeken

Ik bestelde(R4WEBSHOP002028528) op 18/10/2018, in de vooravond tussen 18:00u en 19:00 een iPhone 8 256GB Silver BMID TrioSIM (abonnement inbegrepen). IBuiten een orderbevestiging kreeg ik voor de rest niets.
19/10/2018, ging deze gsm toekomen... Vandaag 23/10/2018 en heb ik geen extra mails gekregen, niet van Bpost Home delivery nog van proximus zelf.
Als ik verder de link in mijn orderbevestiging mail bekijk om je bestelling op te volgen dan staat mijn bestelling nog steeds gewoon op ontvangen.
Ik heb toch al mooi het voorschot van 349 euro betaald. En nu mijn oude gsm op mijn oude nummer kapot is(op 21/10/2018 gebeurd), heb ik echt mijn nieuwe gsm nodig!

5 reacties

We zijn nu al een week verder en er wordt niets aan gedaan!? Ik denk er aan om deze bestelling zo snel mogelijk te cancelen
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jean,
Het lijkt erop dat er geen koppeling met het gsm nummer kan gemaakt worden, de reden is niet duidelijk.
We kunnen de order niet vervolledigen aangezien deze een foutmelding geeft.
Indien je reeds een betaling gedaan hebt kan je ons dan nog even via messenger, chat of mail het betaalbewijs doorsturen, dan kunnen we een terugbetaling van de kosten maken.
Mvg, Wilfried
Beste Wilfried,
Ik heb de gsm waarvan ik het nummer gegeven heb, zit in men handen. Ik heb ongeveer een uur geleden het nummer geven via de chat. Gelieve dat nummer te bellen. Ik zal het nogmaals doorsturen. We kunnen dit via te bellen gemakkelijk oplossen. En is deze foutmelding puur omwille van het gsm nummer? En ik heb inderdaad al 349 euro betaald
"Hallo Jean, de annulatie is ondertussen gebeurd. De terugbetaling wordt automatisch gedaan maar kan tot 3 weken duren. Je kan altijd een nieuw order plaatsen, maar dan moet je wel opnieuw betalen. Groetjes, Aziz"

We zijn nu al meer dan een maand verder en deze "automatische" terugbetaling is nog steeds niet gebeurd.
Hoe is dit zelfs mogelijk?! Dit lijkt mij rondweg crimineel
Dat is een gewoonte bij Proximus, die behandelen hun klanten als vuil. Ik heb ook op 19/11/2018 mijn TV betaald via een actie als nieuwe klant, na 4 weken geen TV te hebben ontvangen ook alles geannuleerd dan maar. Ben eens benieuwd of ik mijn geld nog ooit terug zie. En iedereen vertelt je iets anders als ge belt, niemand heeft daar ook maar iets van kennis bij die callcenters. 10 personen vertellen je 10 keers iets anders, ongelofelijk. Nu klant bij Telenet, alles na een paar dagen geinstalleerd en we hebben zelfs al een TV via hun, alles ok in 1 week. Een beetje duurder maar ten minste word je als een klant behandeld.

Reageer