Beantwoord

kleine decoder bij omruiling gekregen

  • 25 November 2019
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

Hallo

 

ik heb al paar berichten gestuurd zowel privé naar degene die zorgde voor de omruiling als antwoord in een andere topic. Maar niemand reageerd

korte uitleg. Had decorder met grote problemen. Wel tig keer op aan en uit zetten per dag en nog tig andere problemen

recorder werd dus geruild iets later als normaal want had aangegeven dat ik mijn harde schijf eerst wilde bekijken omdat ik alles kwijt ben

nu heb ik dus zo een klein bakje gekregen zonder harde schijf

 

ik betaal voor 2 recorders met harde schijf en 1 kleine. Nu heb ik maar 1 harde schijf en 2 kleine

 

wat vervelend is dat ik plots nergens nog antwoord krijg

 

maar ik zit al maanden te sukkelen met slechte decorder plus betaal ik nu ook nog eens voor iets wat ik eigenlijk niet heb

 

icon

Beste antwoord door Martin 25 November 2019, 09:26

Bekijk origineel

6 reacties

Veel moed met Proximus 

kreeg ook een slecht werkende decorder...een maand met resetten ,heropstarten enz..tot decorder het volledig opgaf met een knal.

nu weer een andere maar kan de oude niet terugsturen...er zitten geen retourpapieren bij 

maar rekenen kunnen ze wel bij Proximus .

@neledewitte012 je zegt “ik betaal voor 2 recorders met harde schijf en 1 kleine. Nu heb ik maar 1 harde schijf en 2 kleine

 

Dat maakt niks uit kwestie de prijs die je betaalt voor een decoder of die een harde schijf heeft of niet.

De eerste decoder (met of zonder HDD) huur is 8€/maand de volgende decoders 2de en 3de decoder (met of zonder HDD) daarvoor betaal je 6€/maand .

Alle recente decoders zoals de v5 compact , de V6 en de V7 hebben geen HDD meer aan boord, deze met een HDD zijn aan het uitsterven bij manier van spreken.

 

@Martin 

 

dus het is normaal dat ik van een grote decorder naar een kleine ga?

 

Ok geen probleem. Had dat gewoon gezegd op voorhand en vond het al vervelend dat mijn berichten werden genegeerd terwijl ik altijd antwoord krijg.

 

nu valt het beeld soms nog stil maar de meeste problemen zijn verdwenen. 
het is toch verbeterd tegenover mijn vorige decorder

 

mvg nele 

Veel moed met Proximus 

kreeg ook een slecht werkende decorder...een maand met resetten ,heropstarten enz..tot decorder het volledig opgaf met een knal.

nu weer een andere maar kan de oude niet terugsturen...er zitten geen retourpapieren bij 

maar rekenen kunnen ze wel bij Proximus .

Ik moest de oude meegeven terwijl ik de nieuwe in afhaalpunt ging ophalen. Zij stuurden dan de oude op

hoe is het met de nieuwe ? 

@neledewitte012  Als je toch nog altijd problemen blijft ondervinden zelf nu met je nieuwe ruildecoder dan zou je bv eens een gratis happyhouse technieker kunnen aanvragen die alles eens kan natrekken bioj je thuis, hoe je die kunt aanvragen vind je hier > klik hier

De nieuwe werkt naar behoren.

soms lichte storing maar draait op WiFi 

ik leg geen kabels door mijn huis.

happyhouse was hier en ik moest maar kabels leggen...de rest wilde hij zelfs niet bekijken...raar want het was een Proximus technieker die een paar jaar geleden de installatie heeft aangelegd en geen problemen gedurende 3,5 jaar.

Reageer