Wie weet raad ?
Al een viertal jaar werk ik met een ipad mini, software versie 9.3.5.
Sinds een paar dagen doet zich het volgende voor : bij gebruik van de apps Proximus TV en Proximus 11 wordt na ongeveer een tweetal minuten de klank voortdurend onderbroken (frequentie neemt zelfs toe tot er geen klank meer is), terwijl het beeld normaal blijft doorlopen.
Dit doet zich zowel voor bij gebruik van het WIFI Proximus-netwerk als het WIFI-netwerk van Telenet.
Het eigenaardige is dat de ipad van mijn vriendin die een zelfde toestel heeft (het is een paar maanden ouder) exact dezelfde klankonderbrekingen vertoont bij gebruik van de apps Proximus TV en Proximus 11.
Beide toestellen doen het prima met de app Yellow Play van Telenet en ook andere apps waarbij klank een rol speelt.
Ik heb inmiddels beide Proximus-apps al een keer verwijderd en terug gedownload, maar de klankonderbrekingen blijven na ongeveer 2 minuten terugkomen en dat is vervelend voor iemand die visueel gehandicapt is en grotendeels van het geluid afhankelik is.
Heeft er iemand tips om dit euvel proberen aan te pakken ?
Dank bij voorbaat.
Beantwoord
Klank onderbroken met app proximus TV op iPad mini
Beste antwoord door Patrick VW
Goed nieuws !
Ik heb vandaag nog een keer de app proximus tv gebruikt met mijn ipad-mini (softwareversie 9.3.5) en tot mijn grote voldoening werkt deze wederom perfect.
Super interventie van sabineb van proximus waarvoor mijn hartelijke dank !
Bekijk origineelIk heb vandaag nog een keer de app proximus tv gebruikt met mijn ipad-mini (softwareversie 9.3.5) en tot mijn grote voldoening werkt deze wederom perfect.
Super interventie van sabineb van proximus waarvoor mijn hartelijke dank !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.