Vraag

klacht

  • 24 december 2019
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Ik heb op 11/12/2019 een mobilus xl abbonement besteld met een Apple Iphone 11 128gb bij Proximus. Dit pakket zou de volgende geleverd worden, uiteraard niet gebeurd.

Ik heb contact opgenomen met de klantendienst na een week waar beloofd werd dat het pakketje bij de post lag en ik deze dezelfde week nog zou aankrijgen.


Na weer 2 dagen wachten was ik het beu en heb ik de uitleg op het forum van Proximus gedaan, waarna ik gecontacteerd werd door een medewerker van hun. Nu puntje bij paaltje hebben wij gisteren nogmaals telefonisch contact gehad, waarbij aangegeven werd dat ik een formulier van niet-ontvangst moest invullen en terugsturen en dat al mijn bestellingen dan geannuleerd werden. Ik heb gevraagd dit op mail te zetten van zodra ik dit gedaan had en dat bevestigde ze. Nu zijn we weer 24u later en heb nog altijd geen bevestiging gehad. Alsook werd mij beloofd dat ik mijn geld binnen de 2 weken terug zou krijgen, ook dit zou op mail gezet worden. Dit is ook niet gebeurd.
 

Wat kan ik nog doen? 

 

Alvast bedankt


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Er is een dossier (44024544) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen