Op gelijk welk kanaal ik het zet, ik kan niet opnemen.
Krijg altijd melding: opnemen is niet mogelijk op deze zender.
Heb thans de decoder v6 de laatste versie met opname functie.
Installatie en aansluiting op 25/03/2019.
Waarom kan ik dan niks opnemen en krijg ik iedere keer de zelfde melding?
Op gelijk welk kanaal en tijd.
Bladzijde 1 / 1
heb je de decoder al eens heropgestart door zijn spanning 5 sec te onderbreken.
Al 2x, het helpt niet.
Ik denk eerder dat het ligt aan het nieuwe systeem.
Vroeger zat er een harddisk in voor te opnemen.
Met nieuwe systeem niet.
Heb zelfs eens gereset en dit helpt evengoed niet.
Ik denk eerder dat het ligt aan het nieuwe systeem.
Vroeger zat er een harddisk in voor te opnemen.
Met nieuwe systeem niet.
Heb zelfs eens gereset en dit helpt evengoed niet.
Je kan wel op zondag gratis bellen naar de helpdesk 080022800 want hier op het forum komt niemand van Proximus langs op een zondag, pas morgen.
Normaal gezien mag dit geen probleem geven als je geen harddisk hebt om op te nemen, dan wordt er opgenomen op de server van Proximus, ik heb ook een decoder zonder harde schijf, namelijk v5 compact en dat geeft geen problemen.
NB: je zou eventueel de bbox ook eens zonder spanning kunnen zetten gedurende 10 sec om te zien of dit iets oplost, enfin je kunt maar proberen hé.
Normaal gezien mag dit geen probleem geven als je geen harddisk hebt om op te nemen, dan wordt er opgenomen op de server van Proximus, ik heb ook een decoder zonder harde schijf, namelijk v5 compact en dat geeft geen problemen.
NB: je zou eventueel de bbox ook eens zonder spanning kunnen zetten gedurende 10 sec om te zien of dit iets oplost, enfin je kunt maar proberen hé.
Jurgen, kan je dit nu even opnieuw proberen? Dit zou nu moeten lukken.
Grtjs, Charlotte
Grtjs, Charlotte
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.