iPhone xs besteld met abonnement en 14 dagen later nog niks!!

  • 27 December 2018
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Op 14/12 een bestelling geplaatst op de webshop met referentienummer R4WEBSHOP002376887. Bestelling bevat een iPhone xs 64gb met abonnement. Op 17/12 een mail ontvangen van Bpost dat mijn product de volgende dag geleverd zal worden. Op 18/12 opnieuw een mail van bpost dat de levering vertraagd is en deze de volgende dag geleverd wordt. Op 19/12 nog steeds geen product en dan gebeld naar bpost, zij openen een dossier en zouden me terugbellen. Op 20/12 nog steeds geen toestel en nog steeds geen telefoontje terug en dus maar opnieuw gebeld. Aan de telefoon vertellen ze me dat ik Proximus moet contacteren ervoor. Ik contacteer Proximus op 20/12 en ze geven aan gewoon nog te wachten. Op 21/12 opnieuw gebeld naar zowel Proximus als naar bpost, beide geen oplossing. Op 24/12 ook gebeld zonder succes. Dan gewacht tot maandag, hele dag thuisgebleven voor als het pakje geleverd zal worden. Nog steeds niets. Ik bel weer naar beide diensten en bpost vertelt me dan duidelijk dat het niet aan de klant is om achter een pakje te lopen en dat het aan Proximus is om contact op te nemen met hen en zolang dat niet gebeurd is, zou het nog lang duren. Op 26/12 opnieuw gebeld en eerst 20 minuten in wacht gestaan, vervolgens iemand aan de lijn die aangaf er pas te werken en dus nog geen idee heeft wat hij moet doen of hoe hij het moet aanpakken. Uiteindelijk vertelt hij me ook dat het niet aan Proximus is om bpost te contacteren en dat ik zelf bpost moet contacteren. Ik vertel hem dat ik dat al meer dan 4x heb gedaan en ondertussen 4 dossiernummers heb waar ik niets mee ben. Hij vertelt me dat ik bij de joint offers moet zijn en die zouden al naar huis zijn, dus hij vraagt me om de volgende dag terug te bellen en daarnaar te vragen. Dus vandaag 27/12 bel ik naar Proximus om 11:00 en ik vertel de medewerkster dus dat ik graag met de joint offers wil spreken en ze vraagt eerst naar het probleem. Ik leg nogmaals mijn hele verhaal uit en ze zegt me dat ze dus even gaat ophangen om bpost te bellen en daar te vragen waar het pakket is. Om 14:00 nog steeds geen telefoontje terug, ze moet wel heel lang bellen met bpost. Dus ik bel zelf terug naar Proximus om 13:54 en ik krijg een heel onbeleefde gast aan de lijn die me direct afsnauwt wanneer ik vertel over de joint offers, hij zegt direct dat die dienst zelfs niet bestaat en hij vraagt mijn klantennummer. Ik geef mijn klantennummer maar hij kan het niet vinden, ik geef het factuurnummer ook dat kan hij niet vinden, op naam en op referentienummer van de webshop lukt het ook niet. Hij gaat het even uitzoeken zegt hij, want zijn computer is te traag en ineens wordt ik gewoon WEGGEDRUKT, dit gesprek is ook opgenomen. Dus ik denk, oke het kan zijn dat de lijn is weggevallen, hij zal me zo wel terugbellen aangezien hij mijn naam toch heeft. Na een kwartier nog geen telefoontje bel ik zelf terug en deze keer wel een vriendelijke man aan de telefoon en hij overloopt alle oplossingen met me en hij vertelt me dat hij dan een klacht gaat indienen. Ik vertel hem dat het 2 weken geleden ook al is gebeurd, waarop hij antwoordt: 'nee mevrouw, er staat enkel een klacht in van gisteren'. Dus de dame die mij 2 weken geleden vertelde dat ze een klacht had ingediend, spotte met me. Dus ik vraag of ik mijn bestelling nog ga ontvangen voor zaterdag 29/12 want op zondag 30/12 is het de verloving van mijn beste vriendin en daar zou ik wel graag foto's van willen hebben, wat al de reden is van mijn aankoop op de eerste plaats. Ik dacht het zo vroeg mogelijk te doen om die zeker in huis te hebben voor 30/12. Hij vertelt me dat ik het dus niet ga ontvangen voor zaterdag en dat het voor volgende week zal zijn. Ik vertel hem dat ik gewoon de order wil annuleren, want de reden waarvoor ik die nodig heb is dan al voorbij en dan ga ik erna zelf wel naar een winkel. Ik heb ook dit gesprek opgenomen. Hij vertelt me dat mijn order is geannuleerd en ik mijn geld terug zal krijgen, ik hoop dat dit ook zo snel mogelijk gebeurt.

2 reacties

Hier na een dikke maand nog geen gsm , al 100de telefoontjes gedaan en ook gemaild.... maar nog altijd geen gsm te zien
Ik heb een bestelling gedaan op 26/11 en nu 08/01 heb ik nog altijd niets ontvangen. Proximus gebruikt van allerlei smoesjes om u gewoon af te wimpelen: morgen gaat de telefoon verstuurd worden, uw bestelling stond niet op Urgent, we hebben veel bestellingen,... ik ben het kotsbeu, al verschillende keren gebeld, gechat, mail verstuurd. Weet je wat toppunt was, ik kreeg een mail (enquête) over mijn nieuwe gsm. Chance dat ik hem al ontvangen heb!!! ik heb dus ook de waarheid gezegd, krijg ik een mail terug, sorry dit kunnen we niet publiceren want is niet relevant. Wel doe er dan iets aan jullie service. Ik heb ook mijn geld al teruggevraagd maar je kan het al raden ook dat nog niet terug gekregen. Ze hebben het wel naar de desbetreffende dienst gestuurd. Ik moet hun gsm en abonnement niet meer hebben maar ik wil wel zo snel mogelijk mijn geld terug!!!

Reageer