Skip to main content
Ik wil de iphone 11 pro max bestellen op het abonnement dat we al hebben. Wanneer me gevraagd word of ik mijn nummer wil behouden krijg ik een melding dat het niet mogelijk is om op dat nummer het product aan het kopen. Hoe kan dit?
Ter info: Proximus medewerkers komen pas maandag terug langs op het forum,

die je u zeker hierbij kunnen verder helpen.
Ter info:

Volgende bericht verschijnt indien men een gsm (bv. iPhone 11 pro max) wenst te combineren met een bestaand abonnement



Combineer je huidig abonnement met een smartphone en een DataPhone naar keuze en wij zorgen voor de aanpassing van je huidig abonnement.

Opgelet! Je kan enkel intekenen op deze smartphone+abonnementen aanbieding indien:


  • Je beschikt over een MyProximus login met een betalersprofiel
  • Je op dit moment nog niet geniet van een andere smartphone+abonnementen aanbieding op je huidig Proximus gsm-nummer

Toegegeven ook in het verleden werden met betrekking tot bovenstaande "regelmatig problemen" gemeld, maar zwart wil gesteld kan dit blijkbaar niet on line en dient u systematisch via de klantendienst te gaan (bv. via de Px-medewerkers op dit publieke forum die uw bericht begin volgende week wel zullen oppikken)
Dag veraadamczyk,

Ik zie dat de bestelling inmiddels is gelukt.

Groetjes,

Antonella

Reageer