Ik gebruik een FRITZ!Box 7581 gekoppeld aan mijn BBOX3. Ik gebruik enkel de modem functionality van de BBOX3. Modem in de FRITZ!Box is uitgeschakeld; PPPoE opgezet vanuit Fritz!Box.
Nu krijg ik in bepaalde periodes gecombineerd met intense upload activiteit, een continue uitval van de internet verbinding. De FRITZ!Box event log geeft aan "internect connection cleared" "PPP timeout" (zie hieronder). Niet werkbaar.
Proximus gecontacteerd, volgens hen ligt het aan mijn FRITZ!Box.
AVM gecontacteerd, volgens hen ligt het aan Proximus. Zie antwoord hieronder.
Iemand ervaring met dit soort probleem? Of wie weet een oplossing?
Dank,
Filip.
Beantwoord
Internet Connection Cleared. PPPoE timeout.
Beste antwoord door Anonymous
Jammer genoeg leveren wij geen support op de Fritzboxen. Je kan wel gerust eens proberen met je bbox als modem+router en de resultaten delen.
Ik zie eveneens geen fout op het niveau van de modem (synchro OK), maar wel vele onderbrekingen op de PPPoE-sessies (binding NOK).
Bekijk origineelIk zie eveneens geen fout op het niveau van de modem (synchro OK), maar wel vele onderbrekingen op de PPPoE-sessies (binding NOK).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.