Skip to main content
Vraag

Inloggen op ProximusTV

  • 30 december 2018
  • 8 reacties
  • 312 Bekeken

Beste

Ik krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een TV account. In MyProximus staat echter ProximusTV gewoon als inbegrepen.

Alvast bedankt

8 reacties

Martin
  • 33331 reacties
  • 30 december 2018
Een foutje dat regelmatig opduikt en gemeld wordt, maar morgen als de proximus medewerkers hier weer op het forum langkomen zulle ze dit wel verder onderzoeken voor u.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 31 december 2018
Kan je via privébericht even de gebruikersnaam doorsturen die je gebruikt?

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 2 januari 2019
Kan je even kijken of het nu wel werkt?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 januari 2019
Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem (en heb er al voor gemaild en gebeld zonder resultaat), kunnen jullie mij ook verder helpen?

Mvg

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 2 januari 2019
hi ZeRe

Dit zou nu voor je moeten werken

mvg
jonathan

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 januari 2019
beste,

ik zit met hetzelfde probleem, kan u me ook eens helpen aub?

mvg,
Bert

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 3 januari 2019
Bert, kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je gebruikt voor de Proximus tv app en je klantennummer

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 januari 2019
Beste,

had ik 3 dagen geleden al gedaan maar heb het nog eens doorgestuurd.

Bedankt,
Bert