Beste
Ik krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een TV account. In MyProximus staat echter ProximusTV gewoon als inbegrepen.
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Een foutje dat regelmatig opduikt en gemeld wordt, maar morgen als de proximus medewerkers hier weer op het forum langkomen zulle ze dit wel verder onderzoeken voor u.
Kan je even kijken of het nu wel werkt?
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem (en heb er al voor gemaild en gebeld zonder resultaat), kunnen jullie mij ook verder helpen?
Mvg
Ik heb exact hetzelfde probleem (en heb er al voor gemaild en gebeld zonder resultaat), kunnen jullie mij ook verder helpen?
Mvg
hi ZeRe
Dit zou nu voor je moeten werken
mvg
jonathan
Dit zou nu voor je moeten werken
mvg
jonathan
beste,
ik zit met hetzelfde probleem, kan u me ook eens helpen aub?
mvg,
Bert
ik zit met hetzelfde probleem, kan u me ook eens helpen aub?
mvg,
Bert
Bert, kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je gebruikt voor de Proximus tv app en je klantennummer
Beste,
had ik 3 dagen geleden al gedaan maar heb het nog eens doorgestuurd.
Bedankt,
Bert
had ik 3 dagen geleden al gedaan maar heb het nog eens doorgestuurd.
Bedankt,
Bert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.