Skip to main content
Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx-account....

gebruik de login van de beheerder...

Ik vind niet hoe ik mijn login kan koppelen aan een proximus pickx-account....graag hulp
Ter info: Valt wel meer voor maar pas morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum om je accountinstellingen na te trekken en eventueel bij te stellen.



Ondertussen geef ik u hier de voorwaarden weer > klik hier

en ook probleem met pickx-app > klik hier

(zie daar onder:U kunt geen verbinding maken met de Pickx-app)





en ook eens proberen of je het zelfde probleem hebt met de webversie > www.proximuspickx.be
Wanneer ik via www.proximuspickx.be wil inloggen krijg ik de volgende melding:

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus websit..e (via MyProximus).....



Ik vind niet terug of de Proximus TV app geactiveerd is...
Morgen kunnen de mensen van Proximus je account instellingen controleren en indien nodig een aanpassing doen.

Als alles correct staat zou je inderdaad het volgende moeten zien:


Ja ik zie dit scherm....en ?
Dan staat je pickx wel degelijk geactiveerd, maar zullen de mensen van proximus zelf morgen vermoedelijk een kleine aanpassing moeten doen in je account, wat hier af en toe nog gebeurt.

PS:

Als je dan daar op "Proximus Pickx app" klikt zou je een volgend scherm moeten krijgen waar je uw "Proximus Pickx app" abonnement nummer zou moeten zien staan.




Er staat inderdaad een nummer....moet ik dit doorsturen ?
ik denk het niet, maar als ze dit morgen toch moesten vandoen hebben zullen ze het wel vragen hier op het forum om het door te sturen via je forumprofiel, zodat dit niet voor iedereen zichtbaar is hier op het openbaar forum, maar alleen door proximus medewerker kan gelezen worden.
Hallo Freddy,



We zullen je account eens nakijken,

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub?



Groeten

Geert
Beste Geert,



Mijn klantennummer staat ingevuld bij mijn profiel (klantenprofiel: myproximus)



Mvg,

Freddy
Beste Geert,



Mijn klantennummer staat ingevuld bij mijn profiel (klantenprofiel: myproximus)



Mvg,

Freddy




Ik denk dat je het nog eens moet proberen ik vind niets terug.

Anders stuur je me maar een privé bericht.



Geert
De account is gekoppeld, kan je eens uittesten of het nu lukt?



Geert
Fantastisch het werkt. Bedankt voor de snelle hulp 🤗

Reageer