Beste antwoord door M_016
Bekijk origineelIk krijg maar geen afspraak vast voor een nieuwe aansluiting
Ik weet niet wat het probleem is maar op 19 juli heb ik al mijn verhuis aangevraagd. Men ging mij contacteren voor een afspraak maar toen ik na 2 weken nog niets gehoord had toch maar eens zelf gebeld. Telkens belooft men mij terug te bellen om een afspraak te maken en uiteindelijk word ik niet teruggebeld. Ik heb ondertussen al uren wachtmuziek mogen aanhoren want ik moet altijd het gekende 0800-nummer bellen, ik krijg altijd een andere operator aan de lijn die probeert uit te zoeken wat het probleem is. En telkens weer hetzelfde antwoord: ik heb het doorgegeven, u zult binnen de 24u gebeld worden om een afspraak te krijgen. Niet dus! Ondertussen zijn we een maand verder en is er nog niks gebeurd. Ik wil nog begrip tonen voor het feit dat alles wat langer duurt in de vakantie, maar dit tart echt alle verbeelding. Als het niet lukt om mij aan te sluiten op mijn nieuw adres, zeg dat dan direct, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik was graag bij Proximus gebleven omwille van het goede aanbod kinder-TV maar er zal niets anders opzitten dan naar de concurrentie over te stappen op deze manier. Mijn geduld is nu echt helemaal OP!
Bladzijde 2 / 2
Ter info: dit kan al een goed teken zijn dat je overburen in de zelfde straat al een goede VDSL2 verbinding hebben, maar daarmee weet je natuurlijk ook nog niet in hoeveel tijd ze je kunnen aansluiten, hopelijk kunnen ze je nu vlug meer concrete inlichtingen geven.
Laat ons in ieder geval ook iets weten hoe het verder afloopt,
succes, Martin.
Laat ons in ieder geval ook iets weten hoe het verder afloopt,
succes, Martin.
Ik wou hier toch nog even laten weten dat we intussen TV en internet hebben!!! Vorige week ging de technieker langskomen. Mijn man was thuis en stuurde een berichtje: "de kabel ligt er, maar nu moeten we nog bellen voor een afspraak voor de aansluiting zelf. Bel jij of bel ik?" Mijn haar ging al helemaal rechtop staan, maar dat bleek dus een grapje te zijn van mijn man đ We hebben er net geen 2 maanden op moeten wachten, maar op de voorziene dag was meteen alles in orde đ
Ik heb wel nog een vraagje: bij gebrek aan wifi hebben zowel mijn man als ik data moeten bijkopen omdat ons databundel (waar we normaal gezien ruimschoots mee toekomen) op was. Er is ons toen gezegd dat we hier wellicht een tegemoetkoming voor zouden krijgen (beiden bij proximus; voor mij wel werk-gsm maar extra data moet ik wel zelf betalen). Langs welke weg moeten we dit doen? Ik zie het echt niet zitten om nog naar die 0800-lijn te bellen...
Ik heb wel nog een vraagje: bij gebrek aan wifi hebben zowel mijn man als ik data moeten bijkopen omdat ons databundel (waar we normaal gezien ruimschoots mee toekomen) op was. Er is ons toen gezegd dat we hier wellicht een tegemoetkoming voor zouden krijgen (beiden bij proximus; voor mij wel werk-gsm maar extra data moet ik wel zelf betalen). Langs welke weg moeten we dit doen? Ik zie het echt niet zitten om nog naar die 0800-lijn te bellen...
bedankt voor het invullen van de gsm-nrs
voor het nr dat eindigt op 14 werd op 12-9 een tegemoetkoming opgesteld voor aankoop extra bundels. Verder zie ik geen andere kosten klaarstaan.
voor het andere nr zie ik dat de aangevraagde bundels toch niet worden aangerekend op je laatste factuur ?
Mag ik er van uitgaan dat het in orde is ?
vriendelijke groeten,
Tina
Dag Nele,
Ben blij dat de aansluiting uiteindelijk in orde is gekomen.
Vul je even de betrokken gsm-nummers aan in je profielgegevens? Dan kijken we dit graag verder voor je na.
Groetjes,
Antonella
Ben blij dat de aansluiting uiteindelijk in orde is gekomen.
Vul je even de betrokken gsm-nummers aan in je profielgegevens? Dan kijken we dit graag verder voor je na.
Groetjes,
Antonella
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.