Beantwoord

Ik krijg maar geen afspraak vast voor een nieuwe aansluiting

  • 16 August 2019
  • 29 reacties
  • 645 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Als de mensen van proximus hier straks je post lezen kunnen ze wel natrekken wat er voor je aansluiting eventueel al gedaan geweest is en nog moet gebeuren...
Ok via die link krijg ik de melding dat proximus TV niet beschikbaar is. Om de beschikbaarheid van andere producten na te gaan, moet ik naar dat 0800-nummer bellen maar mijn haren gaan al rechtop staan als ik dat nummer zie... Nu er moet sowieso wel een nieuwe aansluiting komen want het is een nieuwbouwwoning. Onze buren hebben in elk geval proximus dus het ligt wel in de straat... Als het niet kan kunnen ze dat toch ook gewoon direct zeggen ipv mij zo aan het lijntje te houden?!
"Er is een onverwachte fout opgetreden, gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Gelieve het later opnieuw te proberen." Ze willen me echt niet meer 😆
Louter te info tot iemand van proximus reageert hier:
Kijk ondertussen al eens wat mogelijk is op je nieuw adres
TV mogelijkheden > klik hier
Internet minimum gegarandeerd snelheid die kan aangeboden worden > klik hier

Reageer