Waarom is die geblokkeerd en hoe krijg ik die terug vrij?
Bladzijde 1 / 1
je kunt al eerst eens proberen met je bbox 5 sec volledig stroomloos te zetten en dan nog eens proberen of het dan lukt, anders gaan de proximus medewerkers je hier seffens wel mee verder helpen moest het zo niet opgelost zijn.
Kan bv ook zijn omdat je eventueel spam verstuurt zie het voorbeeld hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/proximus-mail-is-geblokkeerd-48183
Kan bv ook zijn omdat je eventueel spam verstuurt zie het voorbeeld hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/proximus-mail-is-geblokkeerd-48183
Je mailbox is gebruikt om spam te versturen. Het is dus aan te raden om je pc eens volledig na te kijken op virussen of spyware.
Wanneer je, je pc hebt nagekeken laat het dan hier even weten dan kan ik je mailbox terug openen.
Ik gebruik mijn werk computer (zo goed beveiligd moeten zijn), mijn werk gsm (hetzelfde) en mijn privé tablet. Hoe kan ik controleren welk apparaat de oorzaak is?
Je kan best alle apparaten nakijken.
Heb virus scan gemaakt en geen issues. Graag mijn mailbox vrijmaken aub
Je mailbox is terug actief, belangrijk is dat je een nieuw wachtwoord insteld voor je mailbox en niet dezelfde kiest die je reeds gebruikte.
Zie hier hoe je het wachtwoord kunt aanpassen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Wanneer je het wachtwoord van je mailbox hebt aangepast raad ik je vervolgens aan om het wachtwoord van je myproximus ook eens volledig te wijzigen, zie hier hoe je dit kan doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.