Beste,
ik ben hier nu al geruime tijd rondjes aan het draaien op de website, heb maar één simpele vraag waar ik het antwoord niet op vind : wat moet ik doen om de huur van mijn vast toestel (bijna ouder dan ikzelf) op te zeggen
en zeg niet dat ik moet inbellen, want dan word ik ook lange tijd aan het lijntje (sic) gehouden
Bladzijde 1 / 1
Ter info: zoals het hier ook bij anderen op het forum gebeurd is zullen de Proximus medewerkers dit zeker via deze weg voor u in orde brengen.
zoals het hier ook opgelost werd door een proximus medewerker
cfr. https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/opzeggen-huur-vast-toestel-36922#post631375
Opmerking: proximus medewerkers komen hier pas maandag terug langs op het forum.
zoals het hier ook opgelost werd door een proximus medewerker
Dag Wernerb, als je het klantnummer in kwestie invult op je profiel, doen wij het nodige. Het toestel moet inderdaad niet terug ingeleverd worden. Grt, Heidi
cfr. https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/opzeggen-huur-vast-toestel-36922#post631375
Opmerking: proximus medewerkers komen hier pas maandag terug langs op het forum.
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/opzeggen-huur-vast-toestel-36922
=
de Px-medewerkers op dit publieke forum zullen dat wel in orde brengen begin volgende week wanneer ze uw bericht oppikken (niet actief op dit publieke forum in weekends en feestdagen)
misschien kunt u het oude gehuurde toestel zelfs houden
https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/opzeggen-huur-vast-toestel-36922
=
de Px-medewerkers op dit publieke forum zullen dat wel in orde brengen begin volgende week wanneer ze uw bericht oppikken (niet actief op dit publieke forum in weekends en feestdagen)
misschien kunt u het oude gehuurde toestel zelfs houden
We zijn het weer roerend eens
Sorry niet gezien tot nu …
Geen enkel probleem ...
Dag marilou38, als je het lijnnummer of klantnummer aanvult op je profiel doen wij het nodige. Grt, Heidi
Beste,
op mijn profiel zijn zowel mijn klantnummer (22*****) als mijn vaste lijnnummer (051******) ingevuld. Ik weet echt niet wat jullie nu nog meer nodig hebben - of blijven jullie rond de pot draaien?
ondertussen heeft mijn vast toestel me ongeveer 1500 euro gekost, denk dat het nu al lang betaald is - by the way, heb jullie betreffende brief december 2017 gemist wegens langdurig verblijf in het ziekenhuis
op mijn profiel zijn zowel mijn klantnummer (22*****) als mijn vaste lijnnummer (051******) ingevuld. Ik weet echt niet wat jullie nu nog meer nodig hebben - of blijven jullie rond de pot draaien?
ondertussen heeft mijn vast toestel me ongeveer 1500 euro gekost, denk dat het nu al lang betaald is - by the way, heb jullie betreffende brief december 2017 gemist wegens langdurig verblijf in het ziekenhuis
Dag marilou38,
Best geen persoonlijke gegevens openbaar posten. Ik heb deze daarom onleesbaar gemaakt in je bericht. Verder heb ik de gegevens aangevuld in je profiel aangezien dit nog niet stond ingevuld.
Ik heb de opzeg van het vast telefoontoestel ingeleid. Hiervan krijg je ook nog een bevestiging via e-mail. Zoals@M_016 reeds aangaf, hoef je het toestel niet in te leveren.
Groetjes,
Antonella
Best geen persoonlijke gegevens openbaar posten. Ik heb deze daarom onleesbaar gemaakt in je bericht. Verder heb ik de gegevens aangevuld in je profiel aangezien dit nog niet stond ingevuld.
Ik heb de opzeg van het vast telefoontoestel ingeleid. Hiervan krijg je ook nog een bevestiging via e-mail. Zoals
Groetjes,
Antonella
Beste AntonellaD, bedankt …
ik blijf me toch afvragen waarom dit zo moeilijk moet zijn
maar … nogmaals bedankt
ik blijf me toch afvragen waarom dit zo moeilijk moet zijn
maar … nogmaals bedankt
Beste AntonellaD
ik was blijkbaar toch iets te vroeg … de bevestigingsmail waarin gemeld wordt dat de huur van het toestel opgezegd wordt, vermeldt inderdaad mijn klantennummer, naam en adres, maar een mij compleet onbekend telefoonnummer uit de zone 050 … (niet de zone waar ik woon) … het moet dus inderdaad zeer moeilijk zijn ...
Ik heb nu toch telefonisch contact gehad, waar men me bevestigt dat het wel effectief op mijn klantennummer is dat de huur van de telefoon opgezegd is en deze dus niet meer op mijn volgende factuur zal voorkomen … ben benieuwd ...
ik was blijkbaar toch iets te vroeg … de bevestigingsmail waarin gemeld wordt dat de huur van het toestel opgezegd wordt, vermeldt inderdaad mijn klantennummer, naam en adres, maar een mij compleet onbekend telefoonnummer uit de zone 050 … (niet de zone waar ik woon) … het moet dus inderdaad zeer moeilijk zijn ...
Ik heb nu toch telefonisch contact gehad, waar men me bevestigt dat het wel effectief op mijn klantennummer is dat de huur van de telefoon opgezegd is en deze dus niet meer op mijn volgende factuur zal voorkomen … ben benieuwd ...
Dag marilou38,
Het 050-nummer op de bevestigingsbrief dat vermeld staat bij de contactgegevens heeft geen betrekking op jouw telefoonlijn. De contactgegevens werden nu aangepast.
Groetjes,
Antonella
Het 050-nummer op de bevestigingsbrief dat vermeld staat bij de contactgegevens heeft geen betrekking op jouw telefoonlijn. De contactgegevens werden nu aangepast.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.