Hallo,
Heb een 4 jaar geleden een digi-TV abbo (van 2 jaar contract) met Samsung galaxy tablet genomen.( om op meerdere plaatsen ook TV te kunnen bekijken, oa in huis via een SIM in de Samsung voor wifi verbinding)
Raadt nu eens wat er na 2 jaar gebeurde...? Juist, Proximus past zijn APP aan zodat die niet meer werkt op die Samsung Galaxy... (logisch toch , niet ??)
Bij aanlog via de oude app komt er op "er is een nieuwe app beschikbaar in de google-store", en als je die wil downloaden, krijg je direct de melding dat de app niet zal werken op dit toestel. De software van de Galaxy wordt (automatisch) steeds geupdated, dus daaraan ligt het niet. (dit buiten het feit, dat ook de andere toestellen (smartphone, PC enz ) niet alle zenders kunnen bekijken wegens .(rechten)..(bullshit natuurlijk want een tweede decoder kan dan wél, en dat is dus in feite hetzelfde voor de zenders,)
Dus nieuwe Samsung of andere kopen ????, geluk dat de SIM ook in een smartphone werkt, en daarin gaat de app dan weer wel, en die is practisch even oud ! (ligt dus aan de software ontwikkelaars die Prox. inhuurt)
Verwacht hierop geen reactie van Proximus zelf, wou enkel aankaarten hoe het tegenwoordig gaat (idem met nieuwere software van Micro$oft, nieuwe software nodig = nieuwe PC kopen, want weigering om op "oude"(lees : geen smeergeld ontvangen van fabricant van-) hardware te installeren... tegenwoordig is alles kassa-kassa-kassa 🙂
Waarschijnlijk werkt je tablet met een oudere versie van android (5.0 of 5.1 (lillipop) vermoed ik) waardoor de app niet meer werkt, dat was bij mij de reden om een nieuwe smartphone te kopen want verder werkte die nog prima maar nieuwe en vernieuwde apps wilden niet meer
Ik heb wel eerst nog geprobeerd om een nieuwere versie android erop te krijgen, dat kun je zelf doen (wordt echter niet aangeraden) mbv van wat google werk maar je loopt wel het risico dat het apparaat vastloopt en totaal onbruikbaar wordt, dat gebeurde mij niet, maar het is me ook niet gelukt om een andere versie te installeren.
Beste optie is dus toch een andere tablet kopen en daarbij goed opletten dat deze met de laatste versie android draait, nieuwste versie op dit moment is Android 9.0 (Pie) en de versie hiervoor is 8.0 (Oreo)
Of stel de vraag toch nog eens vlug via een Privébericht (klik hier) en stuur de link naar je vraag hier mee , namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-web-16/het-topic-van-de-myproximus-app-45932/index1.html#post620193
Je weet maar nooit dat je toch een antwoord krijgt en je niet naar een proximus winkel moet hiervoor en als het niet lukt kun je nog altijd gaan, succes...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid