Gisterenavond eindelijk eens tijd gehad terug met de decoder bezig te zijn, Ik heb hem herstart, maar de firmware blijft dezelfde.
Ik had V100R001C00B125 en na reset van de decoder en opnieuw downloaden van de software is dit nog steeds dezelfde versie. Klopt dat of heb ik miss te lang gewacht om de decoder te herstarten?
je kunt niet zomaar de laatste software op een decoder binnentrekken door een heropstart of een reset van de decoder uit te voeren, deze software moet eerst actie staan voor je lijn, vooraleer deze zogezegd geforceerd binnen te trekken vooraleer ze automatisch op de decoder binnenkomt (dit normaal 's nachts)
Het klaar zetten van nieuwe software gebeurt in verschillende golven , daarom dat je bv van anderen kunt horen dat ze al nieuwe hebben op de decoder en jij nog niet.
je kunt niet zomaar de laatste software op een decoder binnentrekken door een heropstart of een reset van de decoder uit te voeren, deze software moet eerst actie staan voor je lijn, vooraleer deze zogezegd geforceerd binnen te trekken vooraleer ze automatisch op de decoder binnenkomt (dit normaal 's nachts)
Het klaar zetten van nieuwe software gebeurt in verschillende golven , daarom dat je bv van anderen kunt horen dat ze al nieuwe hebben op de decoder en jij nog niet.
Ja dat snap ik, maar ik ben dezelfde persoon waartegen Jonathan eergisteren zei dat de software 'klaar stond' en waarna jij vroeg of ik eens wilde kijken welke versie ik zou binnenkrijgen :)
maw ik heb dus geen nieuwe versie binnengekregen ook al stond die klaar.
Sorry, weeral te vlug gewest, ik dacht inderdaad dat het ondertussen al iemand anders was met deze vraag
Dan zal iemand van Proximus zelf nog eens moeten de software ...B133 pushen op je decoder.
Gebruikt er hier iemand een Logitech Harmony afstandsbediening met de Decoder v6 ? Welk type apparaat moet je toevoegen om dit te laten werken ?
Beste
Nog altijd software versie B125
Nog thans had men gelooft de B133 te pushen
Groetjes
Nu zou het gelukt moeten zijn
Geert
Beste
Niet gelukt het is nog altijd B125
Groetjes
Gebruikt er hier iemand een Logitech Harmony afstandsbediening met de Decoder v6 ? Welk type apparaat moet je toevoegen om dit te laten werken ?
probeer eens HUAWEI.EC6109V1 of het hiermee lukt.
of HUAWEI EC6109-V1
of HUAWEI EC6109V1
of HUAWEI EC6109
Witte Herder, we koppelen even terug met de bevoegde dienst met de vraag dit opnieuw te willen bekijken.
... En reeds antwoord: kan je even de decoder resetten zoals
hier beschreven?
Gebruikt er hier iemand een Logitech Harmony afstandsbediening met de Decoder v6 ? Welk type apparaat moet je toevoegen om dit te laten werken ?
probeer eens HUAWEI.EC6109V1 of het hiermee lukt.
of HUAWEI EC6109-V1
of HUAWEI EC6109V1
of HUAWEI EC6109
Dag Martin, bedankt voor de feedback! Ik ben momenteel nog geen klant, maar plan na deze week over te schakelen van Telenet Whoppa naar Familus. Wanneer ik de decoder heb getest met de Harmony remote, laat ik hier terug iets weten!
Beste
Sorry voor de laattijdige reactie
Vanmorgen was de software versie B136
Dit is outomatisch gebeurt dus zonder reset
Eerste bevindingen
Veel meer informatie bij film en serie
Het spoelen is merkelijk verbeterd
Prima werk
Groetjes
Blij dat te horen. Veel plezier ermee. Groeten, Hadewych
Kan je even de decoder herstarten ?
de software staat klaar voor je decoder
Is het mogelijk hem nog eens aan te bieden aub? Ik blijf op B125 zitten, zelfs na reset van de decoder en opnieuw binnenhalen van de software.
Alvast bedankt
Vraagje aan Proximus medewerkers
nu zie ik dat er onlangs de software B133 gepusht werd voor sommigen en nu B136 voor anderen, wat is dan het verschil tussen B133 en B136
Ik heb ook nog de B125 softwareversie,wanneer krijg ik de B133 aangeboden,is dit mogelijk via dit forum hier voor mij te fiksen??
Alvast bedankt
ik heb de vraag gesteld aan de specialisten en hou je op de hoogte
Dag HadewychT,
Is het mogelijk hem bij mij ook nog eens aan te bieden aub? De nieuwe firmware was mij ook belooft omdat ik een probleem heb dat de decoder telkens de verkeerde resolutie afspreekt met mijn AV receiver en ik daardoor altijd zwart beeld heb, maar blijf ook op B125 zitten.
Alvast bedankt.
En is de laatste versie nu B136
Kan je me dan via PB je lijn- of klantennummer doorgeven aub ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Zojuist mijn lijnnr doorgegeven,alvast bedankt?
Heb ook net beide doorgegeven, bedankt voor de hulp!
snixel Hfradioman Binnen een uurtje mogen de decoders worden herstart. Tegen dan staan de software versies volledig klaar.
Bedankt HadewychT alsook Charlotte.D
De update is binnen,nu is het versie B 136 !!
Tnx??
Luc