Skip to main content

Het grote V6 decoder topic


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

749 reacties

Martin
  • 33088 reacties
  • 6 april 2018
Zou ik mijn V6 ook mogen omruilen voor zo ene die bij u staat ☺️
Heb je mss al recentere software staan op deze decoder!

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 353 reacties
  • 6 april 2018
Ga morgen een reboot vd decoder doen.
Is precies een afbeelding van een actrice die men ziet bij de catalogus bij de aanvraag films.

mvg.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 353 reacties
  • 6 april 2018
Martin schreef:
Zou ik mijn V6 ook mogen omruilen voor zo ene die bij u staat ☺️
Heb je mss al recentere software staan op deze decoder!

Neen Martin, is het eerste wat ik altijd doe bij dergelijke feiten, nog altijd dezelfde SW.
Nu is het beeld terug normaal.

fijn weekend.

Martin
  • 33088 reacties
  • 7 april 2018
Allee ik hoor het al, ik heb weeral iets gemist :wink;

Voor u ook een heel fijn en zonnig weekend.

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 april 2018
zoals velen test ik sinds kort de nieuwe V6 decoder, mijn bevindingen...
- reactietijd van de decoder, trager dan de vorige
- als ik op Netflix een film of serie in Ultra HD bekijk dan loopt de ondertiteling niet synchroon mee (dwz ofwel loopt de ondertiteling voor of achter op de dialogen)
- gisteren kregen we een sms dat de kadofilm (Valerian) beschikbaar was voor de testers op kanaal 996, doch als ik daarnaar toe zap dan kom ik steeds op kanaal 999 terecht (infokanaal Proximus TV)
- als de decoder in eco modus wordt gezet, duurt het heel lang eer hij opstart en ook het zappen duurt langer
- heel af en toe loopt hij nog vast zodat we een hard reset moeten doen(stekker uittrekken 10sec wachten en terug inpluggen) maar dit is toch al beter of de vorige versie

mvg,
kristof

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 11 april 2018
Kristof,
  • Het klopt dat de decoder vanuit eco zeer traag opstart. Dat komt omdat deze in een 'diepe slaap' wordt gebracht waardoor deze alles moet starten wanneer je deze opstart. In standby is dit niet het geval. Ik vermoed dat het traag zappen enkel in het begin is nadat je deze uit eco hebt gehaald?
  • Ivm de Netflix ondertiteling heb ik geen weet. Heb je dit ook op niet UHD kanalen? Heb je dit op 1 film of serie of alle UHD films en series?
  • Het 996 kanaal is een UHD kanaal. Ik zie dat je nog 2 andere decoders hebt staan op je lijn. Vandaar dit dit kanaal niet geactiveerd kan worden. Gebruik je beide andere decoders nog? Indien niet, raad ik aan 1 of alle 2 te deactiveren. Dit stond trouwens ook vermeld op de brief die je in begin kreeg. Laat maar weten als we 1 of 2 decoders moeten deactiveren. Geen nood, je kan deze ten alle tijden terug activeren door deze opnieuw op te starten en bij het starten je lijnnummer in te geven.

Martin
  • 33088 reacties
  • 11 april 2018
Hallo ThomasP,
Heb je er soms weet van hoeveel de bandbreedte zal bedragen van UHD zenders.
Mvg, Martin.

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 april 2018
Thomas,
Je mag van mij 1 van mijn andere decoders deactiveren
Hopelijk raakt het probleem dan opgelost
Het probleem met de ondertiteling heb ik bij alle series en films die ik in UHD wil bekijken

Mvg
Kristof

br0ke23
  • Practitioner
  • 33 reacties
  • 11 april 2018
ThomasP, ook hier geen uhd kanaal te bespeuren, gisterenavond niet, deze ochtend ook niet

hier staat enkel een V6 en een V5 actief op de lijn, wij syncen op 100/30 normaalgezien, is dat niet voldoende voor 2 decoders dan ?!

Mij lijkt het elders te zitten...

Martin
  • 33088 reacties
  • 11 april 2018
volgens mij mag alleen maar de v6 op je lijn actief staan.

Witte Herder
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 11 april 2018
Thomas P
Hier hetzelfde probleem geen kanaal 996 te vinden
Heb een V5 en V6
De V5 wordt niet gebruikt je mag deze deactiveren
Groetjes

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 11 april 2018
is bij deze gedaan !

br0ke23
  • Practitioner
  • 33 reacties
  • 11 april 2018
deactiveer hier dan ook de V5 maar dan ...

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 11 april 2018
De v5 mag hier dan ook gedeactiveerd worden

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 11 april 2018
ok, ik pas dit meteen aan

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 11 april 2018
ok, is bij deze gedaan

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 58 reacties
  • 11 april 2018
@jonathandr. Wil je mijne oude V5 ook desactiveren dan kan ik dat UHD-kanaal eens testen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 11 april 2018
Dag Bart, bij deze is de decoder verwijderd van je account. MVG, Wim

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 april 2018
Wim,

Ik denk dat er bij mij 2 V5 en 1 V6 staan...
Je mag 1 vn die V5 deactiveren en dan test ik nog eens of kanaal 996 werkt

Mvg
Kristof

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 58 reacties
  • 11 april 2018
Bedankt Wim. Maar het uhd kanaal waarvan sprake (sms) is nog steeds niet zichtbaar

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 11 april 2018
Dag Kristof,

momenteel staat er maar 1 decoder actief. Kan je het kanaal 996 bekijken?

MVG,

Wim

Witte Herder
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 11 april 2018
Kanaal 996 is nog steeds niet te vinden
Groetjes

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 april 2018
Hier ook kanaal 996 niet te vinden... ?

Mvg,
Kristof

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 11 april 2018
Dag Kristof, kan je eens decoder herstarten en nog eens testen? MVG, Wim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 11 april 2018
Kan je nog eens checken?