Beantwoord

Herhalingen wissen originele opname. Bug?

  • 12 November 2019
  • 30 reacties
  • 450 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

30 reacties

@Valencia is dit met een v5 dat je dat hebt of met een v5 compact, ik stel die vraag omdat ik dit probleem met mijn v5 compact nog niet tegengekomen ben.

Reputatie 5
Badge +2

verschillende programma’s worden terug opgenomen bij herhalingen, dan zie je tweede opname zien maar kan je niet bekijken, maar na herhaaldelijk op kijken klikken wordt het dan terug weergegeven op het oorspronkelijke uur en dag en kan je wel kijken.  Het is soms wel vervelend omdat dit niet direct gebeurd.  Gisteren ook met Vrankx op canvas, bij opnamen stond vranckx opgenomen op zondag en niet op zaterdag. Als je dan wilt kijken naar vrankx lukt het niet, maar na enige tijd opeens staat er dan zaterdag en dan kan je kijken.  Heel vervelend en al verschillende keren tegen gekomen, natuurlijk als er een herhaling van het programma is.  Bij een serie met verschillende opnamen is het minder een probleem want als je voorbeeld vijf opnamen staan hebt en je kijkt naar de oudste, komen de laatst opgenomen automatisch op de juiste uur en datum.  Voor één opname is dit wel iets lastiger.  Wat ik ook de laatste tijd regelmatig tegenkom is dat gewiste programma’s er plots weer bijstaan en terug gewist moeten worden maar je kunt ze wel niet meer bekijken.

Met thuis heb ik het vorige week regelmatig gehad.   

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie ook dat er programma’s opgenomen worden, maar ik kan ze niet bekijken. Als ik op kijken klik, ga ik terug naar de menu. Als ik ze dan wis, is er toch geen opname met dezelfde naam in de lijst van opnames. Is dit ook een bug?

Reputatie 7
Badge +3

Ja, dat doe ik regelmatig.

Reputatie 7
Badge +3

@Elma 

Heb je de decoder hiervoor al eens een reset gegeven?

 

Geert