Skip to main content
Op 26/03 heb ik het bezoek gekregen van een technicus maar veel heeft dat niet geholpen

het was ook nieumand van Proximus zelf

ik kan wel inloggen op My Proximus via Firefox maar niet via chrome

en als ik gewoon hulp wil vragen aan Proximus krijg ik steede een pagina met Bad Request

ik heb dat aan die man gezegd maar hij kon dat niet oplossen

Wie zou mij kunnen helpen hiermee

Vrindelijke groeten

Jan
Zou je op een ander toestel kunnen testen of dit ook verschijnt op Chrome met jouw MyProximus account?



Heb je toevallig plugins of iets dergelijks actief staan op jouw Chrome? Mogelijks kan de standaardinstellingen hiervan resetten helpen.
ter info:

Web Browsers - How to Fix a "Bad Request" Error

https://kb.wisc.edu/helpdesk/page.php?id=47897



bv.

rechts boven chrome aanpassen en beheren - meer hulpprogramma's - browsergegevens wissen

of eventueel ook via geschiedenis



indien het probleem op deze manier niet zou opgelost kunnen worden: chrome verwijderen (bv. via gratis ccleaner tool) en opnieuw installeren



succes
Ik ben8è en niet zo goed thuis op pc kan ik nog eenvoudiger geholpen worden dooer mijn LT op afsand over te nemen en alles op punt te sellen

mvg

Jan
Open Chrome op je computer.

Klik rechtsboven op Meer (drie puntjes of streepjes boven elkaar)

> Instellingen.

Klik onderaan op Geavanceerd.

Klik onder Resetten en opruimen op Instellingen resetten

> Instellingen resetten.
@Jan Roelants … nooit uw PC laten overnemen op afstand, desgevallend familie of goede vrienden raadplegen voor hulp per plaatse indien nodig (dit is een publiek forum)



Advies van Martin stemt het best overeen met de google aanbevelingen hieromtrent:

https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl



Indien het niet zou lukken, hou ons op de hoogte via dit forum (desgevallend grijpen we naar noodmaatregelen = chrome verwijderen en terug installeren)
Ik moet jullie zeer bedanken en heb gedaan wat Martin gevraagd heeft ;

heb mij opnieuw geregistreerd op my Proximus en het is terug normaal ik dank Wenzel M 016En voornamelijk Martin

Moet zeggen dat ik 87 ben en blij dat ik wat heb bijgeleerd

nog een woord over het Happy House bezoek

dat was vlug gedaan zonder oplossing

Nogmaals mijn dank

Vriendelijke groeten

Jan Roeolants
Graag gedaan Jan en blij te horen dat het terug werkt.
Nog eens bedankt Martin Heb wel nieuwe accounts moeten aanmaken voor Google en Facebook

nu ben ik terug in orde want ik was al mijn vrienden kwijt xxx

Reageer