Beantwoord

GSM nummer identificeren mislukt

  • 6 May 2019
  • 8 reacties
  • 349 Bekeken

Vanavond wilde ik mijn gsm nummer identificeren om pay&go te kunnen aanschaffen. Alles verliep vlot tot ik betaald had en ik een boodschap kreeg dat "wegens technische redenen" de identificatie niet kon verlopen. Ik probeerde daarna nog eens en kreeg dezelfde melding. Alhoewel de identificatie weer mislukte blijkt nu mijn kaart 2 keer herladen te zijn wat helemaal niet de bedoeling was. Wat nu ? Ben ik geïdentificeerd ?
icon

Beste antwoord door Marc_0336 7 May 2019, 09:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Heb je voor die P&G kaart een Myproximus account aangemaakt, dan kun je daar zien of die geïdentificeerd is.
NB: Een p&g kun je niet koppelen aan een Myproximus account waar je andere producten aan gekoppeld zijn zoals internet en een TV abonnement bv; je moet dus een apart accout aanmaken voor je P&G.
Martin, bedankt voor de reactie. Op mijn MyProximus account zie ik dat het niet gelukt is
Dan kun je best afwachten tot hier iemand van Proximus zelf reageert op je post om dit verder intern te onderzoeken, maar aangezien het reeds 22u is zullen ze pas morgen terug op het forum langskomen.
Reputatie 7
Badge +4
Marc, als ik hier het nr 0498****42 nakijk, is die indentificatie wel in orde. Als het toch over een ander nr gaat, mag je het via een privebericht doorsturen zodat niet iedereen je gegevens heeft.
Hadewych, bedankt voor de reactie. Ik heb dat inderdaad ook kunnen vaststellen toen ik deze morgen naar Proximus telefoneerde en ook op de website. Wat me lichtelijk stoort is dat ik op de website een foutmelding kreeg dat de identificatie mislukte vanwege een technisch probleem (men zou beter een duidelijkere boodschap geven). Waardoor ik dus nog 3 keer geprobeerd heb (je weet nooit) , en telkens 1 euro herladen heb (wat wel lukte). Dat laatste is vervelend omdat ik voor mobiele telefonie van provider ga veranderen en dus nu 3 euro kwijt ben. Maar allemaal niet erg hoor.
Reputatie 7
Badge +4
Ik weet jammer genoeg niet waarom je deze melding dan kreeg. Eventueel kan je nog proberen om het overblijvende krediet te recuperen via onze klantendienst.
Ik weet jammer genoeg niet waarom je deze melding dan kreeg. Eventueel kan je nog proberen om het overblijvende krediet te recuperen via onze klantendienst.
Tja, waarom .... software design zeker 🙂 En ik ga voor 3 euro niet hemel en aarde bewegen ... bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan 🙂 Fijn dat je het zo opneemt