Skip to main content
Al enige tijd - zo merk ik nu pas op - is het gsm abo van mijn vader NIET in het pack opgenomen

hoewel dat wel zou moeten zijn - op de facturen staat het er wel altijd bij natuurlijk



Ik herinner me vaag een of andere melding van wijziging enige tijd geleden en dat ik me toen afvroeg wat er gewijzigd kon zijn - het enige dat ik toen had gedaan was een nieuw simkaartje gaan vragen in de proximus winkel omdat het voor zijn nieuwe gsm een nano simkaartje moest zijn.



En zijn er geen andere mogelijkheden dan EASY 15 als abo ?



mvg

Bert
Ik vraag mij af:

in hoeverre het hier niet gaat over een oud tarief plan nl. Proximus Easy+ 15

https://www.proximus.be/dam/jcr:47d00f5c-a2f5-4798-a847-31abae98c22b/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL~2018-12-31-13-47-25~cache.pdf p.6

de betrokken hierboven vermelde info effectief nog van toepassing is (150 minuten en bijkomende minuten aan 0,20 €/min)

en het hier in feite gewoon gaat over Pay&Go tariefplan met een automatisch maandelijks gefactureerde kost nl.:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tariff/particulieren/producten/mobilus/bekijk-de-tarieven-van-je-gsm-abonnement.html t.t.z. Pay&Go Easy 15 met een reële kost van 15 €/maand met een gratis maandelijkse bonus van 60 minuten en waarbij bijkomende minuten gefactureerd worden aan = afgenomen worden van het belkrediet à rato van 0,35 €/min (bv. 15/0,35 = +/- 42 min bijkomend)

Ik vermoed dat een dergelijk oud tariefplan nooit in een (actueel) pack opgenomen wordt en derhalve bv. Mobilus S (120 minuten & data) een mogelijks betere pack oplossing zou kunnen zijn...

https://www.proximus.be/nl/id_zwpr_p/particulieren/producten.html



-> Aan u de keuze en aan Proximus-medewerkers om licht in de duisternis te scheppen (tarieven van Easy15+ & in functie van het verbruik indien mogelijk)
Dag BingoManiac,

Vul je even het betrokken gsm-nummer van je vader aan in je profiel zodat we dit verder kunnen nakijken?

Dank je wel.

Groetjes,

Antonella

Reageer