Gratis?

  • 22 January 2019
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Vandaag eindelijk na een maand wachten komt de installateur. Na lang zoeken komt hij met de melding, dat er een telefoonkabel moet getrokken worden vh straat tot in de garage.Proximus zou mijn oprit dan uitbreken voor de zgn. Sleuf. Ben dan maar zelf in de kruipkelder gekropen en heb gezien dat er vooraan een buis met een zwarte kabel binnekomt. Is dit een wachtbuis...??? Zoja dan zou ik graag hebben dat er hier langs gewerkt wordt!!! Ipv oprit open te breken!! Ik weet niet wat te doen... moet ik nu een sleuf vh straat tot garage maken, of is dit nu een wachtbuis, hetgene de man mij niet wist te vertellen. Ik ben nieuwe klant en de installateur meldde mij dat dit kostenloos is, ook als er gegraven moet worden... Ik wil geen extra kosten meer... nu komt er 6/2 pas een lasser, en weet ik niet of er gegraven moet worden of niet?!?! En betalen hopelijk ook niet. Kan u mij aub wat meer duidelijkheid geven...

This topic has been closed for comments

4 reacties

Dan weet ik wat k moet doen.. zelf graven, wachtbuis of laten graven?? Heb geen zin om hiervoor te betalen.. Nochtans was mij gezegd dat er eerst een lasser zou komen id vm en in nm installateur...
TUI: zelfde post met zelfde onderwerp werd geopend 👉hier mss best verder werken onder één en dezelfde post.
Ok geen probleem, maar wil iemand mij aub. Een antwoord geven dan?
best verder gaan onder Ă©Ă©n post anders wordt het verwarrend
antwoord gepost > > klik hier