beste,
ik heb toch al paar maanden problemen om aankopen te doen in de play store
telkens als ik iets wil aankopen en ik tik op facturering via proximus dan laad het even en erna krijg ik de melding: uw account komt niet in aanmerking voor mobiel betalen
neem contact op met uw mobiele provider (OR-DVASA2-02)
hoe kan ik dit oplossen?
mvg
Bladzijde 1 / 1
lukt het niet door de aankoopmethode eerst te verwijderen en terug toe te voegen
> https://support.google.com/googleplay/answer/4646404?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl
mss een gelijkaardig probleem zoals hier aangehaald
> https://forum.kpn.com/android-smartphones-tablets-20/google-play-apps-betalen-via-factuur-niet-geschikt-432484
> https://support.google.com/googleplay/answer/4646404?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl
mss een gelijkaardig probleem zoals hier aangehaald
> https://forum.kpn.com/android-smartphones-tablets-20/google-play-apps-betalen-via-factuur-niet-geschikt-432484
ik heb dit geprobeerd maar ik kan de methode niet toevoegen door de foutmelding
ik heb ook al eens contact opgenomen bij google maar zij zeggen dat de fout niet bij hun ligt
mijn vriendin heeft ook proximus en kan perfect via proximus betalen in de play store
heeft proximus misschien bij mij iets geblokkeerd of ergens een instelling dat verkeerd staat?
ik heb ook al eens contact opgenomen bij google maar zij zeggen dat de fout niet bij hun ligt
mijn vriendin heeft ook proximus en kan perfect via proximus betalen in de play store
heeft proximus misschien bij mij iets geblokkeerd of ergens een instelling dat verkeerd staat?
dat zou iemand van het proximus team zelf eens moeten natrekken, maar ik weet niet wanneer ze hier op het forum nog gaan langskomen, hopelijk zijn ze nog niet aan het staken
PS: morgen op zondag komen die normaal gezien nooit langs op het forum
je kunt altijd nog eens aanporren door hen een Privébericht te sturen (klik hier)
PS: morgen op zondag komen die normaal gezien nooit langs op het forum
je kunt altijd nog eens aanporren door hen een Privébericht te sturen (klik hier)
haha ja anders moet ik woensdag eens aan hun vragen 🙂
ik heb hierboven nog iets onder PS: toegevoegd
ah oke vriendelijk bedankt 🙂
beste,
ik heb 5 dagen geleden deze vraag gesteld aan het proximus team maar ze hebven nog steeds niet geantwoord kan ik ze ook telefonisch bereiken?
ik heb 5 dagen geleden deze vraag gesteld aan het proximus team maar ze hebven nog steeds niet geantwoord kan ik ze ook telefonisch bereiken?
rechtstreeks telefonisch in contact komen met iemand persoonlijk van het Proximus team kun je niet wel kun je de technische dienst opbellen op 0800 22 800 ofwel nog eens via privébericht ze terug eens aan herinner dat je nog geen antwoord gekregen hebt op je eerste privébericht en ook niet op je forumpost
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-web-16/google-play-store-aankoopprobleem-46614
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-web-16/google-play-store-aankoopprobleem-46614
Is dit opgelost geraakt? Bij mij werkte het. Ik had het dan tijdelijk verwijderd maar toen ik het weer wou toevoegen kreeg ik error OR-DVASA2-03
Dag Wilf92,
Dit gaat over het gsm-nummer dat ik kan terugvinden in je profielgegevens?
Op dit nummer staat de optie M-commerce, dat mobiele betalingen mogelijk maakt, actief.
Groetjes,
Antonella
Dit gaat over het gsm-nummer dat ik kan terugvinden in je profielgegevens?
Op dit nummer staat de optie M-commerce, dat mobiele betalingen mogelijk maakt, actief.
Groetjes,
Antonella
Ook voor het gsm-nummer dat ik kan terugvinden in jouw profielgegevens staat de optie M-commerce actief.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.