Skip to main content
Beste,



Ik heb de voorbije maanden geregeld contact genomen ivm het samenvoegen van 2 gesprekken. Dit lukt steeds tot een bepaalde dag. Vervolgens enkele keren met Proximus gebeld. Men zou dit regelen binnen de 48u. Toen ik enkele weken later hier gebruik van wilde maken, lukt dit opnieuw niet. Dan maar via een 070-nummer een conference call opgezet en opnieuw Proximus gecontacteerd. Proximus zou het bedrag van dit 070-nummer terugbetalen en bevestigde dat het samenvoegen nu wel zou lukken. Helaas opnieuw niet het geval.



Kan u dit daarom nu wel in orde brengen?



Dank en groeten,

Bert Godefroid
Dag Bert, wil het graag met je oplossen, kan je ons de betrokken gegevens bezorgen via een privébericht? Kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Ik zou graag op mijn telefoon de functie "gesprek samenvoegen" willen gebruiken. Ik heb hiervoor 2x naar de klantendienst gebeld en 2x een ander antwoord gekregen. Nu zou het niet mogelijk zijn omdat ik geen Bis abonnement heb. Volgens dit forum is het dus wel mogelijk. Kan u dit voor mij ook activeren? Hartelijk dank!
Dag sara.vo,

Op welk nummer wens je dit te activeren? Stuur je ook even je klantennummer door via privébericht?

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella,



0***

klantennr: 2***



Hartelijk bedankt alvast!
Best info verwijderen en (uitsluitend) versturen via een PM (privé bericht) = aanloggen en versturen via link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je was net te laat 😉
@Martin, tja het belangrijkste is dat de info weg is (beide gegevens waren iets te veel van het goede op een publiek forum) ….
ja en ondertussen kunnen ze al gekopieerd zijn natuurlijk, maar inderdaad beter laat dan nooit wissen.

Reageer