Ik had een herlaadkaart met autoreload van 15 euro per maand. Er stond nog meer dan 200 euro op. Ik ben nu overgestapt naar een abonnement Mobilus S. Ik heb dit geregeld via de website van MyProximus. Als ik nu kijk naar mijn producten staat er bij dit nummer geen krediet meer. Waar is dat bedrag naartoe? Krijg ik dit in vermindering op mijn volgende factuur? Of is dit bedrag nu voor Proximus?
mvg.,
Hans
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op uw Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit automatisch in mindering gebracht op uw 1ste factuur.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op uw Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit automatisch in mindering gebracht op uw 1ste factuur.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.