Beantwoord

Geen opname hoewel geprogrammeerd

  • 22 December 2018
  • 6 reacties
  • 297 Bekeken

bepaalde programma's worden niet meer opgenomen al staan ze al geprogrammeerd. 1 opgenomen programma kan niet verwijderd worden. Kabeltjes werden al eens uitgetrokken zonder succes
icon

Beste antwoord door SamuelD 4 February 2019, 14:00

Bekijk origineel

6 reacties

met kabeltjes al eens uitgetrokken , was dat dan in deze volgorde:
decoder stroomloos zetten
bbox stroomloos zetten en na 5 sec terug onder spanning zetten
wachten to zijn DSL controlelampje continu blijft branden
Nu de decoder terug onder spanning zetten.
Reputatie 2
Badge
Ook bij mij komt dit probleem vaak voor: als je kijkt in de TV-gids, dan zie je dat de opname bezig is. Maar het programma komt niet voor in de lijst met opnames. Enkel de decoder terug opstarten helpt dan meestal wel.
Kan de decoder eens gereset worden zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Ondertussen lijkt het probleem weer vanzelf opgelost. Toch nog een vraagje. Als ik de modem afzet met de
schakelaar, dan blijft deze verbonden met de decoder. Kan er toch nog toegang zijn tot de modem door personen die niet zo van goede trouw zijn ?
Ter info: De WPA2 wifi protectie zou naar het schijnt al kunnen gekraakt worden, toch volgens wat ik op het internet al gelezen heb.
Reputatie 7
Badge +4
Als de modem is uitgeschakeld kan die niet van buiten uit bereikt worden en dus enkel lokaal nog bereikt worden.

Reageer