Skip to main content
Goeiemorgen, heb nu al 3 dagen geen mobiel internet verbinding op mn S9,heb instellingen geraadpleegd en wederom ingesteld zoals beschreven bij proximus,heb proximus onlinehulp geraadpleegd,heb naar proximusstore geweest en ten einde raad online hulp bij Samsung waar men zelf naar mn S9 hebben gekeken en geconcludeerd dat de instellingen goed waren,t enige advies dat ik kreeg was alles terugzetten nr fabrieksinstellingen...wat ik nu heb gedaan maar alles tevergeefs
Er lijkt een probleem te zijn met 4g na de update van de S9. Dit is in onderzoek?

Meer info en een (tijdelijke oplossing) vind je ook op dit topic : https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/mijn-4g-werkt-niet-meer-47949
De link verwijst naar een site voor proximus insiders die wij niet kunnen lezen tenzij je de login gegevens geeft ☺️
Dank u voor de reply...bij Proximus geen info daaromtrent gekregen.
De link verwijst naar een site voor proximus insiders die wij niet kunnen lezen tenzij je de login gegevens geeft ☺️

Oeps, foutje… 😳Ik heb de link aangepast. Bedankt om dit op te merken.

Reageer