Vraag

Geen internet en TV

  • 4 January 2019
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Beste,

Sinds deze middag (vrijdagmiddag) heb ik geen internetverbinding meer. Hiervoor heb ik contact opgenomen met de helpdesk en op hun aanvraag de modem gereset. Dat heeft echter niet gewerkt, bij een 2de telefonisch contact hebben ze een signaal doorgestuurd naar mijn modem maar zonder succes. Er moet dus een technieker langskomen maar die kan pas maandag komen. Met andere woorden heb ik dus het hele weekend geen internet of tv, wat dus echt wel vervelend is. Is er geen service waarop er een beroep kan uitgeoefend worden dat dit sneller kan? 3 dagen wachten is wel heel lang vind ik.

Bedankt

6 reacties

Ter info: vroeger bestond er zoiets van een USB 3G dongle met simkaart
(deze konden ze zelf bijladen op aftand indien je data opgebruikt was vooraleer de herstelling gebeurd was)
die je kon krijgen in afwachting van de herstelling, maar of deze service nog bestaat weet ik niet?
Reputatie 7
Badge +3
Brecht_Kerkhof

We hebben een mail gestuurd naar de dispatich en gevraagd of men morgen nog naar je kan toekemen(indien mogelijk).

Martin

de 3g sticks worden niet meer aangeboden. wel wordt er door een technicus een 3g router geplaatst als er bij een klant vastgesteld wordt dat de storing op de bekabeling zit die door een las-ploeg moet hersteld worden.

Groeten Geert
Goede avond Geert,

Alvast bedankt voor de moeite, ik hoor het wel. Het zou in ieder geval welkom zijn!
GeertC,
bedankt voor je woordje uitleg,
Mvg, Martin
Goede middag Geert,

Zou u eventueel weten als er iemand vandaag langskomt of als het toch maandag is?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Brecht, ik vrees dat het vandaag niet meer zal lukken, de afspraak staat nog steeds voor maandag 07/01/2018 ingepland.

Reageer