Skip to main content
Beste,



Heb al hele avond geen netwerk (tv/internet)



Regio landen(3404)



Dank

Dries
als je de modem even zonder spanning zet en terug laat starten en de VDSL led blijft niet continu branden na geruime tijd dan zal ofwel de bbox door het onweer defect gegaan zijn ofwel de installatie verder op naar proximus toe.

Er zal hier nu niemand meer reageren van Proximus ook niet meer op de helpdesk.

Als de fout reeds gekend is bij proximus en men er mee bezig is zou je door te bellen naar 080022800 en na invoeren van je telefoonnummer dan normaal gezien moeten een stem horen die zegt dat er in uw regio problemen zijn.
Bedankt voor uw snelle reactie.



Heb aantal maal bbox herstart maar dsl led blijft blauw knipperen.



0800 lijn geeft geen verdere info.



Best morgenvroeg dan melden? Op zelfde nummer?



Dank
ja je kunt morgen mss best eens bellen naar de helpdesk 080022800 anders zal het afwachten worden tot er hier morgen iemand van hen je post leest en dit verder onder handen neemt
Heb je dit probleem nog steeds? Kan je jouw lijn/klantennummer aanvullen in jouw profiel of desnoods via privébericht doorsturen? Dan kijk ik het allemaal voor je na.

Reageer