Beste,
Sedert vorig jaar stel ik vast dat ik geen 4G heb in het buitenland. In april 2019 heb ik contact opgenomen met Proximus om na te gaan of alle instellingen wel juist zijn. De persoon bij Proximus bevestigde mij dat alles correct staat bij hen. Bij het testen in Nederland stel ik opnieuw vast dat er geen 4G is. In België werkt alles normaal. Na wat opzoekingswerk heb ik de instellingen van mijn smartphone gecontroleerd en dit weekend opnieuw de test gedaan in Frankrijk. Resultaat: nog steeds geen 4G. Roaming werkt wel. Wat kan ik nog meer doen of wie kan mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb even een reset van jouw profiel uitgevoerd. Best herstart je je gsm eerst eens.
De configuratie hier zag er alleszins OK uit. Uit de verbindingshistoriek lijkt het alsof jouw gsm inderdaad niet juist een connectie opmaakt.
Als je volgende keer in het buitenland bent, en je vindt via een andere weg wel verbinding met het internet, laat hier dan gerust iets weten. Dan kunnen we direct verder kijken wat er nog gedaan kan worden.
De configuratie hier zag er alleszins OK uit. Uit de verbindingshistoriek lijkt het alsof jouw gsm inderdaad niet juist een connectie opmaakt.
Als je volgende keer in het buitenland bent, en je vindt via een andere weg wel verbinding met het internet, laat hier dan gerust iets weten. Dan kunnen we direct verder kijken wat er nog gedaan kan worden.
Bedankt voor de reset! Ik kan in het buitenland wel verbinden via wifi. Ik hoop dat ik de volgende keer in het buitenland gebruik kan maken van mijn mobiele data.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.