Mijn zoon krijgt in het buitenland geen 4G. Op het eerste zicht zijn de instellingen goed en staat roaming aan.
Iemand een idee?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Heeft hij na het aanzetten van de roamig zijn GSM eens herstart?
Je mag zijn GSMnr eens toevoegen aan je profiel dan kijken we dit eens na.
In welk land bevindt hij zich?
Groeten
Geert
Heeft hij na het aanzetten van de roamig zijn GSM eens herstart?
Je mag zijn GSMnr eens toevoegen aan je profiel dan kijken we dit eens na.
In welk land bevindt hij zich?
Groeten
Geert
Zijn gsm is opnieuw opgestart maar nog geen 4G. Hij is in Nederland.
Zijn nummer staat in mijn profiel.
Zijn nummer staat in mijn profiel.
Er zal wel een blokkering opstaan, maar de Proximus medewerkers zullen dit wel in orde brengen eens ze het nummer in je forum profiel kunnen natrekken.
PS: ik zie nu dat je zijn nummer al in je profiel gezet hebt
PS: ik zie nu dat je zijn nummer al in je profiel gezet hebt
Dag Piatol, er stond een blokkering actief. We hebben dit aangepast, hij zal een sms ontvangen als dit in orde is. Heropstarten kan daarna nog nodig zijn, maar dan zou het moeten lukken! Grt, Heidi
Er was inderdaad een blokkering voor internet gebruik in het buitenland actief. Deze is nu verwijderd. Heeft je zoon inmiddels internet?
Geert
Geert
Het is gelukt, bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.