Finale (zesde dag) Elisabethwedstrijd gemist

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Geen tijd om te kijken eind mei, dus alle finaledagen , zes in totaal , geprogrammeerd als
"serie opnemen" (Canvas) . Althans dat dacht ik , want de laatste dag met de proclamatie ontbreekt.
Gelukkig ook de uitzendingen van LaDeux opgenomen in serie, en daar is wel de finale dag inbegrepen. Waarom daar wel en niet op Canvas, het is nu gelijk hoe de eerste keer in dertig jaar dat ik de proclamtieuitzending van de VRT moet missen. Bedankt Proximus.

3 reacties

Ter info: Als de proximus medewerkers hier langskomen kunnen ze die mankerende opname normaal gezien voor u in orde brengen.

PS: ik zie nu ook deze niet meer beschikbaar is op VRTNU wegens auteursrechten, maar we zien wel wat de Proximus medewerkers kunnen doen voor u.
Reputatie 7
Badge +4
Geen tijd om te kijken eind mei, dus alle finaledagen , zes in totaal , geprogrammeerd als
"serie opnemen" (Canvas) . Althans dat dacht ik , want de laatste dag met de proclamatie ontbreekt.
Gelukkig ook de uitzendingen van LaDeux opgenomen in serie, en daar is wel de finale dag inbegrepen. Waarom daar wel en niet op Canvas, het is nu gelijk hoe de eerste keer in dertig jaar dat ik de proclamtieuitzending van de VRT moet missen. Bedankt Proximus.

ik heb bij deze de laatse aflevering van de finale van de Koningin Elisabethwedstrijd terug gezet.
Dacht niet dat dit nog mogelijk was.

Voor zeker hartelijk bedankt Martin, SamuelD en Proximus. Ik vermoed dat de titel van de uitzending ('Finaledag") de opname in serie met de andere verhinderd heeft (?) .

Reageer