Ook kan ik nog steeds enkel via Internet Explorer naar ProximusTV kijken, terwijl er een melding verschijnt waarop staat dat het 'terug' mogelijk zou zijn om in alle browsers te kijken (bij mij lukte dit echter nog nooit).
Over het algemeen lukt het vaker niet dan wel om online naar ProximusTV te kijken.
Lukt het wel om een film te bestellen op de gewone decoder (probeer het gratis nieuws via één/Canvas)?
Kan je wel live tv kijken op de browser?
groeten Geert
Lukt het wel om een film te bestellen op de gewone decoder (probeer het gratis nieuws via één/Canvas)?
Kan je wel live tv kijken op de browser?
groeten Geert
Een film bestellen op TV lukt en live TV kijken via de browser ook.
Bij films op aanvraag krijg ik niet de optie om ze te bekijken.
ik heb het even na gevraagd. Helaas is het niet mogelijk films te huren via de de tv applicatie, enkel via de decoder.
MVG,
Wim
Hoe kan ik op mijn PC of iPad een film op aanvraag bekijken? Ik zie in Proximus Pickx nergens een mogelijkheid om naar de shop te gaan en een film te huren.
het antwoord staat juist boven uw post
Jammer. Dan kan ik niet anders dan naar de concurrentie te gaan.
ik vraag mij af of dit op één of andere manier al in de pijplijn zit en ben ik ook benieuwd naar een uitleg van iemand van het proximus forum team
Ik heb de vraag even doorgespeeld naar de verantwoordelijken voor de Pickx app. We houden jullie op de hoogte
De softwareontwikkelaars zijn van dit euvel op de hoogte, en doen hun uiterste best om de Pickx App continu te blijven verbeteren. Nog eventjes geduld
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.