Na vele chats en bellen met proximus die mij verschillende informatie geeft post ik maar hier iets.
Ergens een paar dagen na de start van abonnement welke begon op 9 februari 2018 ging ik met whatsapp bellen om te zien dat mijn data verbruik in de proximus app en website ineens stukke hoger werd.
Ik zie dus dat mijn whatsapp verbruik toch wordt aangerekend in de proximus calculatie. De enige reden waarom ik proximus heb is vanwege deze functionaliteit.
Tijdens de chat zij de werknemer dat alles in orde was en dat ik keek naar de telefoon app en dus logisch is dat het verbruik omhoog gaat. Ik moest meermaals herhalen dat ik het over proximus had maar dat kon die niet begrijpen totdat ik het helemaal moesr uitstippelen. Tot ergernis maar geveld om te horen dat het nornaal is dar mijn verbruik in de proximus wordt aangerekend de eerste maand omdat het systeem dit nog moet verwerken. Ik leg dan uit dat het dus niet onbeperkt is. Zij zegt van wel zolang ik mijn 6GB niet overschrijf. Maar omdst whatsapp wordt aangerekend gaat dat wel snel gebeuren. Kosten worden gecrediteerd indien mijn whatsapp gebruik zorgt voor hogere kosten maar ik geloof dit niet. Ik krijg andere info via telefoon en chat op de proximus site of Facebook.
Ik heb geen vertrouwen maar weet dat sommige klanten wel tevreden zijn omdat niet wordt verbruikt. Maar bij mij is dat dus niet het geval en toen ik vroeg om mijn gegevens en statistieken dan was dat blijkbaar bij wet verboden.
Dan plaats ik het zelf:
Volgens proximus boven en mijn telefoon beneden voor de maand februari.
Zoals je kunt zien heb ik 2GB whatsapp verbruikt van de bijna 4GB totaal verbruik. Ik verwacht dat proximus aangeeft dat ik dus 2GB in de maand heb verbruikt .
Hopelijk heeft iemand een oplossing want ik vind deze onzekerheid en onprofessionaliteit niet kunnen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.